همه چیز درباره طراحی سایت آتلیه و عکاسی همه چیز درباره طراحی سایت آتلیه و عکاسی
Beginner
نویسنده : تیسان وب
زمان انتشار : 1 سال پیش

همه چیز درباره طراحی سایت آتلیه و عکاسی

در این مطلب به طراحی سایت آتلیه پرداخته ایم، شما میتوانید با مطالعه این مطلب ویژگی ها و امکانات متنوع سایت آتلیه آشنا شوید.

در اینجا قصد نداریم به صورت کلیشه ای به بررسی طراحی سایت آتلیه بپردازیم بلکه می خواهیم شما را با مسیر طراحی این گونه سایت ها آشنا کنیم. چگونه یک سایت آتلیه میتواند نه تنها برای شما درآمد ایجاد کند بلکه در گوگل هم در رتبه های اول نمایش داده شود و سبب آشنایی کاربران با برند شما شود.

در واقع میخواهیم در کنار شما باشیم با هدف اینکه شما دوست عزیز را در مسیر طراحی سایت آتلیه و عکاسی همراهی کرده و کمکی به جامعه هنرمندان در این زمینه کرده باشیم.

بعد از مطالعه این مطلب قطعا اطلاعات شما در مورد اینگونه سایتها افزایش می یابد و به طبع، سطح انتظارات شما افزایش پیدا خواهد کرد.

ندانستن مانند رانندگی در تاریکی بدون چراغ می باشد با ما همرا باشید تا مسیر را برای شما روشن کنیم.

 

همانطور که میدانید داشتن سایت مزیتهای زیادی دارد و قطعا آگاهی دارید که داشتن یک سایت عکاسی برای شما مزیتهای متعددی را شامل خواهد شد.

  1. چگونه بدون داشتن آتلیه از عکاسی و فیلمبرداری درآمد داشته باشم؟
  2. آیا داشتن یک سایت آتلیه برای شما هنرمندان لازم است؟
  3. چگونه یک سایت آتلیه برای من هنرمند میتواند درآمد ایجاد کند؟
  4. چه ویژگی هایی و امکاناتی در طراحی سایت خود لحاظ کنم؟
  5. میخواهم سایت آتلیه خود را طراحی کنم از کجا شروع کنم؟
  6. هزینه های طراحی سایت آتیله چقدر است؟

 بیاید باهم به تک تک این پرسش ها بپردازیم

 

آیا داشتن یک سایت آتلیه برای شما هنرمندان لازم است؟

لازم نیست جملات کلیشه ای که هر کدام از ما هزار بار آنها شنیده ایم را بگوییم که دنیا به سمت تکنولوژی در حال حرکت است و هر روز خبرهای جدید در اینترنت در حیطه کاری شما هنرمند عزیز به گوش میرسد و ... همه اینها راشنیده ایم چرا پس تاکنون سایت خودتان را طراحی نکردید؟ چون تا به حال دقیق به این موارد دقت نشده و انگیزه یک شروع خوب و بی پایان را به شما نداده اند.

بله، قطعا لازم است. چرا که یکی از مراحل برندسازی  و تجاری شدن در هر زمینه ای از کسب و کار داشتن یک سایت موثر و قدرتمند می باشد.

زیرا اگر فردی با اسم مجموعه شما آشنا شود قطعا نام شما را در اینترنت جستجو خواهد کرد و وقتی شما سایت ندارید چگونه با شما به صورت کامل آشنا شود؟

شاید اسم مجموعه شما در بعضی از سایتها باشد اما آیا کاملا با شما آشنا خواهند شد و از روش فعالیت و خدمات شما آگاه خواهند شد؟ حتما این را شنیده اید که "کار نیک از پر کردن است".

وقتی که سایت خودتان را داشته باشید می توانید به صورت کاملا مانند یک کاتالوگ آنلاین سایت آتلیه خود را به کاربران و مراجعه کنندگان نمایش دهید.

 

تفاوت و تمایز شما نسبت به باقی آتلیه ها چیست؟

حتما شما یک خدمات متمایز و نوآوری خاصی را در نحوه انجام خدمات خود دارید که دیگران از آن مطلع نیستند، چرا این را میگوییم؟

زیرا اگر روش جدیدی نداشتید قطعا پا به عرصه رقابت در این زمینه نمی گذاشتید و اکنون در حال مطالعه این مطلب نبودید و اگر الان چیزی به ذهن شما نمی رسد که نحوه انجام کار عکاسی و فیلمبرداری را چگونه به سبک جدیدی انجام دهم؟ اندکی تفکر کنید، قطعا به این نتیجه خواهید رسید که یک کار به هزار روش مختلف می تواند انجام شود. کافی است آن را بیابید و آن را با آگاهی و به صورت موثر مطرح کنید!

 

چگونه وجه تمایز خود را مطرح کنم؟ 

یقینا شما بارها و بارها سعی در عنوان کردن وجه تمایز خود کرده اید و شاید افراد زیادی به این گونه نحوه انجام خدمات، نیازمند باشند. اما شاید بیان کردن و شرح دادن آن توسط شما سخت و دشوار باشد.چگونه از این تکرار جلوگیری کنیم؟

بهتر است یکبار در سایت خود این خدمات را مطرح نمایید و تفاوت و خلاقیت خود را نسبت به مجموعه های دیگر بیان کنید. که سبب می گردد شما به عنوان پیشتاز در ارائه این نوع خدمات در بین مردم شناخته شوید.

 

چگونه خدمات خود را معرفی میکنید؟

قطعا معرفی خدمات به شکل های مختلفی امکانپذیر است. اما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان همیشگی نیاز به معرفی سریع خدمات خود دارید. یکی از روشها سریع و راحت طراحی سایت آتلیه شما می باشد. شما می توانید تمامی خدمات خود را به صورت جامع شرح دهید و قیمت های هر یک را مشخص کنید، سپس در سایت خود قرار داده که این امر در زمان شما صرفه جویی می کند.

 

چطور معرفی خدمات درسایت آتلیه در وقت شما صرفه جویی می کند؟

شما این سناریو را در نظر بگیرید. فردی که به خدمات شما نیاز دارد با شما تماس میگیرد و شما با ایشان حدودا به صورت مفید با رعایت نکات بازاریابی تلفنی حدود 15 دقیقه صحبت می کنید. حالا فرض کنید شما بعد از تبلیغ کردن در سطح شهر از کانالهای تبلیغاتی متفاوت، روزانه 30 مشتری با شما تماس می گیرند، آیا نحوه مشاوره تلفنی شما با همه آنها یکنواخت و با کیفیت است؟

 قطعا شما بی حوصله می شود و انرژی و رفتار مناسبی را در صحبتها نخواهید داشت که این خود یک مانع فروش موفق است زیرا که در انواع مدل بازاریابی افراد ابتدا شما را خریداری می کند و بعد محصول یا خدمات شما را خرید می کند.فرض بر این بگذارید که منشی برای اینکار استخدام می کنید قطعا ایشان نیاز به آموزش دارد و سپس آن نیز با همین مشکل مواجه است حتی اگر فقط کار ایشان صحبت کردن با مشتری باشد.

می توانیم شرایط دشوارتری را با هم بررسی کنیم. با این حجم ورودی اگر هر مشتری نیاز به یک جلسه حضوری در آتلیه شما داشته باشد و یقینا زمان زیادی صرف می شود تا نمونه کارهای عکاسی و فیلمبرداری های شما ببیند. چگونه این اتلاف انرژی و زمان را مدیریت می کنید؟

مشکلی که در پاراگراف قبل گفته شد با داشتن سایت برطرف می گردد. شما می توانید خدمات خود را  یکبار در سایت معرفی کرده و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید و به جای گشتن در پوشه های مختلف، فقط لازم است فرد را به سایت خود هدایت کنید در صورت نیاز، مشتری با شما یا منشی شما صبحت و قرار ملاقات می گذارد که اینگونه نه تنها در زمان توضیح دادن خدمات صرفه جویی کرده اید و هم در جلوگیری از بی نظمی و اتلاف انرژی و زمان صرفه جویی کرده اید.

تا اینجا به سوال اول پاسخ داریم

 

چگونه یک سایت آتلیه برای من هنرمند میتواند درآمد ایجاد کند؟

 جالب است این نکته را بدانید که هر سایت علاوه بر جنبه فروش خدمات و کالای شما میتواند خود نیز به یک منبع درآمد تبدیل شود. این مورد کاملا شفاف است که شما با قراردادن خدمات متنوع خود و پکیچ های متعدد و اتصال سایت به درگاه بانکی، درآمد حاصل از خدمات را کسب نمایید.

هر کسب و کار شامل خدمات اصلی و خدمات جزئی است،که اغلب صاحبان کسب و کار در جلسه ات فراموش می کنند خدمات جزئی را بیان کنند. شما میتوانید در سایت تمام خدمات خود را داشته باشید و از فروش تمامی خدمات خود درآمد حاصل کنید.

علاوه بر آن می توانید بخش فروشگاهی را داشته باشید که کالاهای مرتبط به حیطه فعالیت خود، از جمله : شاسی، دروبین عکاسی، انواع لنز و... را به فروش برسانید.

اگر شما بروی سایت خود فعالیت کنید و سایت خود را تبلیغ کنید علاوه بر افزایش فروش خدمات و کالای خود سبب می شود که سایت شما در کلمات مربوط به حرفه شما در رنک اول گوگل قرار گیرد و پس از مدتی افراد زیادی مایل هستند که در سایت شما تبلیغات خود را قرار دهند و این سبب می شود که از مبحث تبلیغاتی سایت خود نیز درآمد داشته باشید.

شما میتوانید از طریق قرار دادن محتوای خاص و مفید در سایت خود سبب شوید که به یک وب سایت مرجع تبدیل شوید و این امر به برند سازی شما کمک زیادی خواهد کرد و غالبا سایت های مرجع درآمدهای متنوعی را تجربه میکنند.

از آنجا که در هر محیط آتلیه، کار فیلمبرداری و تدوین و عکاسی انجام میگیرد شما میتوانید تمرکز خود را بروی آموزش و برگذاری دوره های آموزشی در سایت خود بپردازید و خود شما تولید کننده محصولات آموزشی، تجربی خود شوید و آنها را با قیمت دلخواه بفروشید کاری که هم اکنون بسیاری از رقیبان شما می کنند. آگاه هستید که تنها افراد ماهر که دانش زیادی در تخصص خود دارند میتواند وارد حیطه آموزش شوند.

فروش محصولات آموزشی به شما کمک میکند که برند خود را در بین مردم به صورت تبلیغات دهان به دهان جا بیندازید که باعث میشود افراد زیادی با آتلیه شما آشنا شوند که باعث درآمد مازاد شود و همینطور هنرجوی شما بیشتر ترغیب میشود از فروشگاه شما محصولات مرتبط را خریداری کند. شما باید قیمت محصولات را به صورت کاملا رقابتی و معمول بگذارید نه به روش حریصانه چون باعث میشود تمام منابع درآمدی شما به خطر بیندازد.

اگر بخواهیم همه این منابع درآمدی را لیست کنیم شامل موارد زیر می شود :

  1. خدمات
  2. محصولات
  3. تبلیغات
  4. آموزش

این درآمدها بسیار شیرین هستند اما نیاز به تلاش و استمرار دارند از آنجایی که شما صاحب یک کسب و کار هستید میدانید که تلاش و استمرار را در خود دارید .قطعا برای رسیدن به این اهداف و کسب درآمد از آنها ابتدا نیاز به سایت دارید و باید هدف سایت خود را به این موارد هدایت کنید.

 

 چگونه سایت خود را تبلیغ کنیم؟

 

چه ویژگی ها و امکاناتی در طراحی سایت خود لحاظ کنید؟

در اینجا به امکاناتی که در طراحی سایت آتلیه خود میتوانید داشته باشید می پردازیم :

نمایش پروژه های عکاسی تبلیغاتی آتلیه

صفحه ای را برای نمایش عکاسی تبلیغاتی در نظر بگیرید، در آن پروژه های که انجام داده اید را نمایش دهد و همچنین شما میتوانید نقشه ای از موقعیتهایی عکاسی یا فیلم برداری خود را در آن نمایش دهید که کاربر بعد از مواجه شدن با این صفحه، پروژه های عکاسی شما را در یک نگاه ببیند. که نمایش دهنده نحوه انجام کار شما  است و کمیت پروژه ها را مشاهده کند.

 

نمایش پروژه های عکاسی عروسی آتلیه

 شما می توانید در این بخش با قراردادن عکس باغ ها و تالارهایی که با آنها همکاری می کنید و در آنجا به عکاسی از عروس و دامادها پرداخته اید را به نمایش بگذارید و همچنین با معرفی مکان های بکر و طبیعی شهر خود که مناسب برای فیلم برداری های فرمالیته می باشد از شهرهای مجاور نیز مراجعه کننده داشته باشید.

 

عکاسی از مدارس و آموزشگاه ها

همانطور که میدانید مدارس، آموزشگا ها و دانشگاه ها برای نمایش فعالیت خود و موفقیت های خود اغلب از ابزارهای مثل روزنامه و تلویزیون و فیلمبرداری و عکاسی استفاده می کنند و قطعا داشتن یک صفحه مجزا در سایت برای این سرویس برای آنها جذاب می باشد. میتوانید شرح کامل این سرویس و نمایش نمونه های انجام شده توسط خود را در این صفحه بارگذاری کنید و به جنبه فرهنگی آتلیه خود کمک کنید.

قطعا در خدمات آتلیه شما ارسال اکیپ فیلمبرداری به مدارس و آموزشگاه ها و حتی دانشگاه ها در نظر گرفته شده است، شما میتوانید این سرویس را به وضوح شرح و شفاف کنید که مشتریان زیادی از این صفحه بازدید خواهند کرد.

 

صفحه تحت عنوان جوایز و گواهینامه ها و ..

قطعا شما مجوزهایی و گواهینامه های حیطه کاری خود را دارید. برای انتقال احساس اطمینان و اعتماد بیشتر به کاربران به نمایش گذاشتن این جوایز و گواهینامه ها کمک زیاد به آتلیه شما می کند. قراردادن این موارد در سایت آتلیه در صحفه مجزا و نمایش تاریخ اعتبار مجوزها و زمان دریافت گواهینامه ها و تندیس ها کمک شایانی خواهد کرد. بهتر است که آنها را به صورت کامل در وب سایت خود بارگذاری کنید.

 

نمایش تمامی خدمات و قیمت هر یک  به صورت کامل در یک صفحه

با قراردادن خدمات و تعرفه های موجود خود در صفحه مجزا به کاربر کمک کرده اید که در کوتاه ترین زمان ممکن به خدماتی که لازم دارد دست یابد و ثبت سفارش کنید و قیمت شما را با سایر رقبا مقایسه و تحلیل کند.

 

صفحه دانلود 

در این صفحه کابران میتوانند کاتالوگ از خدمات متنوع شما را به راحتی دانلود کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و از طرفی اگر سیستم فروش سنتی استفاده میکنید. تیم فروش شما مخصوصا بازاریابهای شما به راحتی میتوانند این فایل را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

همچنین قرار دادن بروشور و نمونه عکسهای برای تست چاپ را نیز میتوانید در این قسمت بارگذاری کنید و کیفیت عکسهای خود و تجهیزات آتلیه خود را به نمایش بگذارید.

 

صفحه برای عکاسی صنعتی 

عکاسی صنعتی یکی از خدمات بارز و پر درآمد هر آتلیه است بهتر است برای آن یک صفحه مجزا داشته باشید و میتوانید از تکنیک نقشه که کمی پیش تر گفته شد استفاده کنید و نمونه کارهایی که تا کنون انجام شده و توضیحات هر پروژه میزان برداشت و نام کارفرما و غیره را به صورت اختصاصی در سایت خود لحاظ کنید. میتوانید تکنیک ها و ابزارهای که استفاده کرده اید را نمایش دهید.

 

عکاسی و فیلمبردای برای کودکان

در این قسمت میتوانید کار جالبی را انجام دهید که علاوه بر نمایش پروژه ها عکاسی و فیلمبردای از کودکان در مراسمی مانند تولد، جشن یک سالگی، جشن شروع مدرسه، جشن دندان و ...را نمایش دهید.

میتوانید تاریخ تولد کودکی را که از آن فیلمبرداری یا عکاسی شده است، در سایت ثبت کنید که به کمک سایت روز تولد کودک را به خانواده آن تبریک گفته و خود را به آنها یادآور شوید که برای عکاسی متوالی اولین گزینه انتخابی آتلیه شما باشد.

 

عکاسی و فیلم برداری ورزشی

از آنجایی که ورزش جزء فعالیتهای جدا نشدنی از انسان ها است شما میتوانید بروی این مقوله در آتلیه خود بپردازید صفحه ای در این رابطه ایجاد کنید و از ورزشکاران مهم عکاسی کنید و آنها را به نمایش بگذارید. نمونه فیلم ها و کلیپها را در آن قرار دهید که شرکتهای ورزشی را ترغیب به همکاری با شما کنند.

تنها کافی است با گذاشتن واتر مارک خود بروی عکس های ورزشی که خودتان عکاسی کرده اید و با انتشار آنها در سایت خود سبب می شود، افراد در سایتها ورزشی دیگر آنها را به اشتراک بگذارند و این امر باعث تبلیغ گسترده رایگانی برای شما می شود.

 

رزرو وقت قبلی

در این قسمت از سایت خود می توانید انواع درخواستهای که کاربران به آتلیه دارند را مشخص و تعیین کنید می دانستید مشخص کردن روز و ساعت خود کار یک منشی را به تنهایی انجام میدهد؟ شما قرار های خود را توسط پیامک دریافت می کنید و به نوبت به مشتریان خود بدون معطلی می پردازید که کیفیت خدمات رسانی شما را افزایش میدهد.

 

مکان های فیلمبرداری و عکاسی

با داشتن این بخش در سایت نیاز مراجعه کنندگان شما به رفت و آمد به مکانهای دیدنی و باغ و رستوران ها و مکانهای تفریحاتی و سالن های ورزشی و ... حذف می گردد و دغدغه اینکه مشتری شما کدام محل را بیشتر دوست دارد سریعتر برطرف می شود و هرچه سریعتر کار اصلی خود را که فیلم برداری است شروع می کنید که با این بخش در وقت آنها صرفه جویی کرده اید.

 

صفحه گالری تصاویر و فیلم

در این صفحه سایت، شما پشت صحنه ها و عکسهای برجسته خود را قرار می دهید که کاربر را با جنبه ها و تکنیک های عکاسی و تجهیزات که آتلیه دارد آشنا میکنید که سبب اعتماد بیشتر به شما و دانش شما می گردد.

 

فروشگاه 

همینطور که پیش تر در مورد آن صحبت شد قسمت فروشگاهی آتلیه به شما امکان فروش محصولات متعدد در حیطه کاری خود با دسته بندی و امکاناتی همچون مقایسه و فیلتر قیمت را در دسترس کاربران سایت شما قرار می دهد. که امکان پرداخت اینترنتی را نیز دارد و سبب افزایش و تولید جریان درآمدی غیر منفعلی می شود.

امکانات زیاد دیگری بر اساس نوع و نحوه انجام کارها میتوانید در سایت خود لحاظ کنید در اینجا اغلب موارد برای اینکه مطلب زیاد طولانی نشود را به بعد موکول می کنم.

 

میخواهم سایت آتلیه خود را طراحی کنم از کجا شروع کنم؟ 

برای شروع روند طراحی سایت آتلیه شما ابتدا باید امکانات انتخابی خود را تعیین کنید.

میتوانید از موارد گفته شده این امکانات را تعیین و همچنین امکانات دیگری را که مدنظرتون هست را مشخص کنید.

در مرحله بعدی نیاز است که UI  یا رابط کاربری خود را انتخاب کنید که بهتر است لوگو خود را نیز طراحی کنید و اگر لوگو دارید متناسب با آن طرح سایت را انتخاب کنید.

حالا نوبت آن رسیده که برای سایت آتلیه خود نامی در اینترنت رزور کنید که به آن دامنه می گویند.

بعد باید به سراغ امر طراحی سایت بروید و کار را به ما بسپارید، استراتژی و پیش بردن سایت از نقطه صفر تا صد برنامه ریزی میدهیم و طرح چینی ساختار سایت شما را انجام میدهیم و روند تولید سایت شما را پیش میگیریم.

 

چگونه بدون داشتن آتلیه از عکاسی و فیلمبرداری درآمد داشته باشم؟

احتمالا این سوال از دید شما منطقی به نظر نمی رسد! بگذارید کمی بیشتر در مورد آن فکر کنیم خواهید دید که امکان پذیر است. اگر فکر می کنید غیر ممکن است پس فرض کنید من حتی عکاسی و فیلمبرداری را در حد مبتدی میدانم و تجربه ای ندارم! ولی عاشق اینم که آتلیه داشته باشم. چگونه؟

میخواهم برعکس همه آتلیه ها شنا کنم!!!

خوب فرض را بر این میگذارم که من قصد دارم آتلیه داشته باشم، اما بودجه و هزینه های زیاد اجاره و دکور کردن آتالیه خود را ندارم چگونه اینکار کنم؟ و از عکاسی و فیلمبردای تجربه کمی دارم.

در مرحله اول سایت خود را میسازم و سپس با فردی که عکاسی میداند صحبت میکنم و کم کم این افراد را گرد هم در می آورم و به صورت پروژه ای با آنها کار میکنم. قطعا همه فیلمبرداران و عکاسها قادر نیستند که سایت خود را داشته باشند. من یک سایت قدرتمند ایجاد میکنم و از طریق آن شروع به کسب پروژه میکنم. به جای اینکه هزینه های کرایه، مبلغ رهن و هزینه های دکور را بپردازم، بودجه خود را در سایت سرمایه گذاری میکنم و شروع به تبلیغات سایت خودم میکنم و کم کم تعداد پروژه ها من زیاد می شود و عکاس های زیادی میتوانم به خدمت بگیرم و در نهایت جنبه های درآمدی که بالاتر گفتم را پیش میگیرم مثل فروش محصولات و تولید محصولات آموزشی و تبلیغات و... در مرحله آخر یک آتلیه زیبا در بهترین مکان شهر برای خود اجاره میکنم و بدون ریسک از دست دادن مبلغ اضافه که جنبه غیر قابل برگشت دارد را برای خودم حذف کردم و تمام آن را در سایت سرمایه گذاری کرده ام.

فقط با اینکار چندین مرحله از رقیبان خود جلوترم و افراد زیادی هستند که آتلیه من را از طریق وب سایتم می شناسند و توانستم جنبه آفلاین خودم را نیز بسازم...و از سرمایه افراد دیگر (فیلمبردارن و عکاسان) استفاده کنم.

دو چالش همیشه با آن روبرو هستم :

چالش اول : یک بحث کنترل کیفیت که از فرد توانا در زمینه کاری عکاسی و فیلمبرداری کمک بگیرم.

چالش دوم : برای شروع سایت قوی که خراب نشود و امکانات خوبی به من بدهد و بحث تبلیغات آن به درستی پیش ببرم داشتن تیم طراحی سایت قوی است..که این نیاز را تیسان وب برطرف میکند.

دیدید که منطقی و غیر قابل انجام نیست حالا باز فکر می کنید به سایت نیاز ندارید اگر هدفتان مشخص باشد میتوانید موفق شوید.

 

هزینه های طراحی سایت آتیله چقدر است؟

 بنا به نیاز شما و امکانات مدنظر شما قیمت و هزینه طراحی سایت آتلیه متفاوت است می توانید از این صفحه قیمتهای پایه ما ببینید منتها لازم است که در مورد پروژه شما بحث و گفتگو شود و نیاز واقعی شما محاسبه شود.

برای طراحی سایت اغلب از دو روش استفاده می شود

روش اول : طراحی سایت آتلیه با وردپرس

در این روش هزینه شما خیلی کمتر است و به طبع امکانات کمتری دارید و پایداری کمتری در وردپرس احساس می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد سایتهای قالب آماده این صفحه را مطالعه کنید.

 

روش دوم : طراحی سایت اختصاصی آتلیه

در این روش طراحی سایت اختصاصی، سایت شما کدنویسی می شود و این قابلیت را دارید که امکانات متعدد برای آن پیاده سازی کنید. برای اطلاعات بیشتر این صفحه را مشاهده کنید.

شما می توانید سایت خود را با وردپرس ایجاد کنید که هزینه کمی را برای شما دارد و می توانید یکبار برای همیشه سایت خود را خلق و بروزسانی و تبلیغات ان را شروع کنید.

سخن آخر

چه با ما این سایت را طراحی کنید چه با همکاران عزیز ما که سعی در خدمت به جامعه وب ایران دارند، در اینجا شما مسیر را میدانید که طراحی سایت آتلیه به چه شکلی باید باشد و چه امکاناتی برای آن پیاده سازی کنید و... را میدانید هر چند که دوست داشتیم بیشتر از این به این مطلب بپردازیم منتها طولانی شدن مطلب به بعدا موکول می کنیم.

 

"یادتان باشد شما روح سایت خود هستید یک سایت در این حالت است که موفق می شود و نه تنها با طراحی یک سایت"

مطالعه مقالات مشابه

دیدگاه ها
درج دیدگاه