یکی از اصلی ترین خدمات گروه تیسان وب طراحی سایت های اختصاصی می باشد.ما مراحل طراحی وب سایت شما را از صفر تا صد را بر عهده می گیریم و با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت ترین وب سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد.

پیکج های طراحی سایت اختصاصی تیسان وب

پکیج پایه

وب سایت فروشگاهی

این پکیج برای افرادی که می خواهند فروشگاه خود را به صورت آنلاین فعال و فروش اینترنتی داشته باشند مناسب است.

عرضه کنندگان انواع کالا و انواع خدمات و...

انتخاب طرح (UI) مطابق سلیقه شما
هاست (سرور) یکساله - 5GB
دامین COM (نام سایت) یکساله
دامین IR (نام سایت) پنج ساله
نگهداری فنی سایت رایگان یکسال رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) مادام العمر
سئو اولیه
طراحی مناسب موبایل (RWD)
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 100 روز کاری
پکیج پایه

وب سایت شرکتی

برای شما مدیران و مهندسانی که می خواهید کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنید، این پکیج طراحی سایت مناسب شما است.

دفاتر مهندسی، شرکت های بازرگانی و پیمانکاری و ...

انتخاب طرح (UI) مطابق سلیقه شما
هاست (سرور) یکساله - 5GB
دامین COM (نام سایت) یکسال رایگان
دامین IR (نام سایت) پنج سال رایگان
نگهداری فنی سایت رایگان یکسال رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) مادام العمر
سئو اولیه
طراحی مناسب موبایل (RWD)
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 65 روز کاری
پکیج پایه

وب سایت شخصی

اگر کسب و کار شما نوپا است و مایلد که فعالیت خود را به صورت آنلاین گسترش دهید این پکیج طراحی سایت مناسب شما است.

پزشکان، وکلا، هنرمندان و ...

انتخاب طرح (UI) مطابق سلیقه شما
هاست (سرور) یکساله - 3GB
دامین COM (نام سایت) یک سال رایگان
دامین IR (نام سایت) پنج سال رایگان
نگهداری فنی سایت رایگان یکسال رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) مادام العمر
سئو اولیه
طراحی مناسب موبایل (RWD)
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 35 روز کاری
میخواهم نمونه کارهای بیشتری را ببینم

به این چند مزیت دقت کنید

  1. ورود به دنیایی تکنولوژی
  2. دسترس بودن 24 ساعته، درآمد 24 ساعته
  3. پرستیژ و اعتبار بیشتر
  4. ایجاد حس اعتماد
  5. پیشتاز بودن در بیزینس خود
  6. برگشت سرمایه
  7. افزایش فروش اینترنتی
  8. انجام مهمترین مرحله برند سازی
  9. محبوبیت و شناخت بیشتر کسب و کار شما یعنی سکویی برای درآمد های راحتر
  10. درآمد های غیر فعال
  11. هماهنگی و بازاریابی موفق تر
  12. بازاریابی غیر فعال
  13. لینک سازی و تیم سازی حرفه ای
  14. عرضه خدمات یا کالا به نقاط مختلف جهان
  15. استفاده از اهرم کسب و کار

 

برای صاحبان کسب و کار , این موارد یک گنج محسوب می شوند,برای شما چطور؟

قطعا و فقط با داشتن یک سایت پر بازدید شما به این  موارد دست خواهید یافت.

خدمات طراحی سایت تیسان وب

یکی از اصلی ترین خدمات گروه تیسان وب طراحی سایت های اختصاصی می باشد.

ما مراحل طراحی وب سایت شما را از صفر تا صد برعهده گرفته و با کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین وب سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد.

طراحی سایت بیزنس خود، اولین قدم برای ورود به دنیایی تکنولوژی و دنیای وب است که شما به آن نیاز دارید، این موضوع برای تمام صاحبان کسب و کار روشن است، زیرا که سایت شما اصلی ترین پایگاه اینترنتی شما است، بدون شک داشتن یک سایت در دنیای وب سبب افزایش اعتبار شما خواهد شد.

در هر زمینه و شاخه ای که فعالیت میکنید به زودی به یک سایت نیاز خواهید داشت.

طراحی سایت شما از اهمیت بسیار بالای برخوردار است چرا که سایت شما بایستی شایسته نام تجاری شما باشد.

 ما در تیسان وب این اهمیت را کاملا درک میکنیم و یکی از اهداف و ماموریت های ما این است که از تمامی مهارت ها و تجربه های لازم برای ایجاد وب سایت شما استفاده کنیم.

 

مراحل طراحی سایت به چه نحوه است؟

برای طراحی سایت شما، باید این چند مرحله طی شود، تقریبا این مراحل برای اغلب سایت ها در نظر گرفته شده است. بسته به امکانات سایت مورد نظر شما امکان تغییر در مراحل وجود دارد.

 

مرحله اول : نیاز سنجی و امکان سنجی سایت شما

قبل از هر کاری در امر طراحی سایت، تیم طراحی سایت تیسان وب تمامی امکانات مد نظر شما را در نظر میگیرد و سپس یک جلسه اتاق فکر توسط اعضاء ما پیرامون موضوع سایت شما برگذار میشود.

امکانات مد نظر شما با امکاناتی که ما طی اتاق فکر در نظر گرفتیم در قالب یک پروپوزال به شما تقدیم می گردد.

لازم به ذکر است در این اتاق فکر ما تمام ایده های که متناسب با کار شما است را با اطلاعات و دانشی که داریم به شما پیشنهاد خواهیم کرد، شما میتوانید این پیشنهادات را انتخاب یا به تعویق بیاندازید و در نهایت امکانات و آپشن های سایت شما از جانب شما انتخاب می شود.

 

مرحله دوم : برنامه ریزی زیرساخت سایت

در این مرحله ما تمام اجزاء و تمامی نیازهای تعیین شده توسط شما Case study می شود و در قالب های متفاوت  جهت پیاده سازی به تیم توسعه ارجاع داده می شود.

 

مرحله سوم : طرح اولیه یا Wireframe و تعیین رابط کاربری

بعد از انتخاب شدن رنگها و مشاوره انتخاب رنگUI   (رابط کاربری) سایت شما تعیین میشود.طبق امکانات تعیین شده یک اسکرچ از قالب و طرح که متناسب با کسب و کار شما به شما پیشنهاد می شود. در پایان این مرحله لوگو شما مشخص شده و رنگبندی ها و ظاهر سایت توسط شما نهایی میشود. لازم به ذکر است این مرحله به پکیج انتخابی طراحی سایت که شما انتخاب کرده ای متفاوت است.

 

مرحله چهارم : پیاده سازی بک اند

در این مرحله بک اند یا ناحیه مدیریت سایت شما براساس امکانات مشخص شده کاستمایز میشود و عملکردهای آپشن های متعدد سایت شما پیاده میشود. این مرحله زمان بیشتری نسبت به بقیه مراحل میبرد. چرا که در  پیاده سازی این قسمت تمامی آپشن ها طراحی و امکانات در نظر گرفته می شود.

 

مرحله پنجم :  پیاده سازی فانت اند

 در این مرحله ظاهر سایت شما یا همان رابط کاربری و به اصلاح UI  سایت شما طراحی می شود. طبق مرحله شماره سه امر طراحی ظاهر سایت شما شروع میشود.

 

مرحله ششم : انتخاب نام دامنه سایت

در این مرحله ما به شما دامنه هایی پیشنهاد میدهیم که از لحاظ تکنیکی و نکات سئو تاکتیکال بررسی شده باشند و خالی و یا پر بودن آنها بررسی و در نهایت دامین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد و بعد از یک همفکری ما با شما یک نام برای دامنه سایت شما تعیین میشود. لازم به ذکر است دامنه شما کاملا به اسم شما ثبت میشود و شما صاحب اصلی دامنه خواهید بود

 

مرحله هفتم : تعیین هاست متناسب و بارگذاری سایت

تعریف هاست به صورت عامیانه و تحت الفظی در واقع مکانی که سایت شما در آنجا قرار میگیرد و از آنجا نمایش داده می شود.در این مرحله طبق نیازها و موارد مورد نیاز شما, هاست شما می شود و تنظیمات آن انجام میشود.

 

مرحله هشتم : بارگزاری سایت و تعیین متن و عکسها

بعد از تنظیمات هاست سایت شما به صورت نسخه بتا یا تست آپلود شده که شما بتوانید برای قسمت های متفاوت سایت عکسها و متن های مد نظر خود را حاضر کنید، زیرا که متن سایت بهتر است توسط شما انجام شود چون شما اطلاعات بسیار دقیق تر در مورد کسب و کار خود دارید که ما از آنها اطلاعی نداریم.

این مورد برای سئو سایت شما بسیار مهم است. بعد از فراهم شدن عکس و متنها ما آنها در سایت شما درج خواهیم کرد.

                                                              

مرحله نهم : تست همه جانبه سایت

در این مرحله تست عملکرد صحیح سایت شما به صورت کامل انجام می شود و هر خطاء یا هر عمکلرد نادرست توسط تیم طراحی سایت تصحیح میگردد.

 

مرحله دهم : سئو داخلی سایت

در این مرحله، ما طبق متونی که از جانب شما به ما داده می شود، کار سئو داخلی سایت شما را شروع میکنیم البته این مرحله در پیکج انتخابی شما موثر است.بعد از جستجو کلمات کلیدی بسیار مهم و کریتیکال سایت شما آنها در سئو داخلی سایت شما می گنجانیم. که مارکتینگ شما سریعتر و موثر تر واقع شود

 

مرحله یازده هم  : آموزش مدیریت سایت

حال نوبت این است که نحوه مدیریت وب سایت به شما آموزش داده شود، اینکه چگونه سایت خود را مدیریت کنید؟ چه محدودیتهای دارید و چه موارد باید به ترتیب رخ دهد و غیره همه و همه طی یک جلسه حضوری یا اینترنتی به شما آموزش داده میشود.

 

مرحله دوازده هم : بارگذاری مجدد و شروع به فعالیت

بعد از یک یا دو هفته شما میتوانید در محیط آزمایشی سایت به تمرین مفاهیم فراگرفته بپردازید و هر موردی را که فراگرفته اید را تست کنید و بعد انجام تست های شما، سایت به صورت نهایی به شما تحویل داده میشود و میتواند پذیرای بازدیدکننده گان باشد.

 

چرا تیسان وب به شما طراحی سایت به صورت اختصاصی پیشنهاد می کند؟

به صورت کلی طراحی سایت به دو روش انجام می شود

 

روش اول

طراحی با استفاده ابزارهای مدیریت محتوا یا به عبارت دیگر استفاده از CMS ها برای طراحی سایت مانند وردپرس، دروپال، جوملا و غیره.

در این روش با استفاده از یکسری پلاگین ها و قالب های آماده طراحی سایت انجام می شود که در کشور عزیزمان ایران این حالت طراحی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی با استفاده از CMS ها بسیار ارزان تر و سریعتر است، زیرا که سایت ها را با امکانات تقریبا مشخصی می توان طراحی کرد و برای پیاده سازی ایده ها مناسب نیست.

لازم به ذکر است که بسیاری از پلاگین ها شامل لایسنس می شوند و متاسفانه بسیاری از همکاران ما در این زمینه لایسنسهای تقلبی یا نال شده را برای مشتریان استفاده میکنند زیرا که هزینه لایسنس ها زیاد است و اصلا به صرفه نیست که لایسنس تمامی پلاگین ها مهم خریداری کرد.

معمولا نگهداری این سایتها مشکل است و اغلب سریعتر دچار باگ های امنیتی و خرابی می شوند. شما در تیسان بلاگ میتوانید تمامی مزایا و معایت طراحی با استفاده از CMS ها مطالعه کنید.

 

روش دوم

طراحی سایت کاملا اختصاصی این روش طراحی از قابلیت ها بسیار متفاوتی برخوردار است نسبت به CMS های آماده، به صورت اجمالی در این روش سایت شما برنامه نویسی می شود.

صفر تا صد سایت کد نویسی می شود نه تنها بک اند سایت  بلکه فرانت اند سایت نیز برنامه نویسی می شود متناسب با نیاز شما و امکان پیاده سازی هر گونه ایده خلاقانه وجود دارد.

ایده های خلاقانه در طراحی به روش اول بسیار مشکل و اغلب طراحان از این امر شانه خالی میکنند زیرا برای اضافه کردن یکسری امکانات خاص باید داکیونتهای پلاگین ها یا قالب ها سایت را مطالعه کنند که مقرون به صرفه نیست ولی در این روش شما هر امکاناتی مدنظرتان باشد قابل پیاده سازی است.

طراحی سایت اختصاصی نه تنها زمان بیشتری طول میکشد بلکه هزینه این روش طراحی بسیار بیشتر از طراحی با قالب های آماده است ولی در مقابل سایت شما ایمن تر و قوی تر است.

یکی از مزیت های دیگر این روش طراحی، سرعت سایت است. زیرا که سایتهای که با CMS ها طراحی می شوند شامل آپشن های اضافه در دیتا بیس و در کد سایت شما به اجبار اضافه می شود و این خود سبب کندی سایت می شود و حجم وب سایت افزایش می دهد.

مزیت دیگری که در طراحی اختصاصی سایت باید به آن اشاره کرد امنیت بالاتر وب سایت  شما است و یکی از نقاط قوت این روش طراحی، نگهداری این سایتها بسیار راحتر می باشد در نتیجه ضریب بالا بودن سایت شما افزایش پیدا میکند که خود عامل مهمی در سئو سازی سایت محسوب می شود.

با این روش طراحی شما فقط یکبار برای طراحی سایت خود هزینه کرده اید و قرار نیست مجددا اینکار انجام دهید. زیرا که گروه تیسان وب به شما این گارانتی رامی دهد که سایت شما برای سال ها بالا و پذیرای بازدیدکنندگان است.

از مزیت دیگر طراحی اختصاصی سایت در واقع شما یک سایت برای کسب و کار خود ایجاد نمیکند بلکه یک نرم افزار تحت وب برای بیزینس خود فراهم کرده اید که میتوانید در آینده آن را به اپلیکیشن خود متصل کنید و امکان توسعه همیشه فراهم می باشد.

اگر شما به دنبال برندیگ هستید هرگز از سایت های قالب آماده استفاده نکنید زیرا در چرخه برند سازی امکانات سایت ها شامل تغییرات زیادی می شوند واین مورد سبب افزایش هزینه ها در این سیکل میگردد.

یکی از اصلی ترین خدمات گروه تیسان وب طراحی سایت های اختصاصی می باشد.ما مراحل طراحی وب سایت شما را از صفر تا صد را بر عهده می گیریم و با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت ترین وب سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد.