1. تیسان وب
  2. خدمات طراحی گرافیک

خدمات طراحی گرافیکی تیسان وب شامل : طراحی لوگو، کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت، طراحی تراکت های تبلیغاتی، طراحی بروشور، مدلسازی کاراکتر، ساخت انیمیشن های تبلیغاتی می باشد.تیم طراحان گرافیک تیسان وب در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت امکان پذیر آماده برطرف کردن تمامی نیازهای طراحی گرافیکی شما می باشد.

طراحی رابط کاربری سایت

طراحی رابط کاربری سایت

طراحی رابط کاربری سایت یکی از مهمترین بخش های توسعه نرم افزار می باشد.بدون طراحی زیبا محصول نهایی شما فروش زیادی نخواهد داشت.بهتر است که بروی رابط کاربری سایت، اپلیکیشن، نرم افزار و هر محصول کامپیوتری خود کمی تامل کنید و آن را با دقت انجام دهید

طراحی تخصصی لوگو

طراحی تخصصی لوگو

لوگو یک نماد مفهمومی یا Conceptual از مفهوم برند تجاری شما محسوب می شود.همانند هر کشور که یک پرچم دارد کسب و کار شما را به زودی با یک لوگو خواهند شناخت که در واقع به عنوان معرف کسب و کار شما لحاظ می شود.پس بهتر است در طراحی لوگو خود صرفه جویی نکنید و آن را بدون مفهموم انجام ندهید.

طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد

بیلبوردها در واقع بروی سازهای مختلف شهری مانند ساختمان ها،ایستگاه ها مختلف حمل نقل، پلها، زیرگذرها، پلهای عابر پیاده ، بر سر میدان ها و تقاطع ها و غیره با هدف اطلاع رسانی در انواع متنوع مختلف نصب می شوند.طراحی بیلبورد یک هنر برونگراست.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

در تعیین ست اداری هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد بنا به نیاز کسب و کارهای این اقلام موجود در ست اداری تعیین می شود. امکان دارد بعضی از اقلام حذف یا اضافه شوند. اما در حالت معمول اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، فاکتور، کاردکس، قبض، فرم های داخلی، سی دی، یادادشت ها و غیره می شود.

طراحی گرافیک

طراحی رابط کاربری سایت و اپلیکیشن

طراحی لوگو و لوگو تایپ

طراحی بیلبورد و بنر

 

تاریخ طراحی گرافیک به بسیار پیشتر از آن چیزی که فکر میکنید باز میگردد. بنابر این انسانها از دیرینه به این ابزار نیاز داشته اند.

 

طراحی گرافیک چیست؟

گرافیک ریشه در زبان یونانی دارد و به معنا نمایش بصری است.طراحی گرافیک به معنی نمایش بصری بروی سطوح متفاوت معنی می دهد.در واقع هنرمندان در این زمینه بروی اجسام متفاوتی طراحی میکنند.طراحی گرافیک ترکیب هنر و تکنولوژی است.طراحان گرافیک با استفاده از ابزارهای متعدد دیجیتالی هنر و ایده های خلاقانه خود را طراحی میکنند. زیبایی جهان فعلی را مدیون این افراد هستیم.

 

چرا طراحی گرافیک مهم است؟

اگر به بنرها، تابلوها  بیست سال پیش دقت کرده بودید بسیار دلخراش و بدون هیچ هنری طراحی شده بودند زیرا ابزارهای زیادی وجود نداشت که طراحان بتوانند ایده های الهام بخش خود را پیاده سازی کنند بنابر این زیبایی محیطی ما بسیار بد و زشت بود.امروزه با رشد تکنولوژی هنرمندان ایده های خود را در همه جا منتشر کرده اند.

طراحان گرافیک امروزه نقش بسیار پر اهمیتی را در کسب و کارهای بزرگ و کوچک ایفاء میکنند.

طراحی گرافیک یک علم محسوب می شود که شامل علوم دیگری نیز می باشد مانند روانشناسی،مردم شناسی و غیره.

اگر صاحبان کسب و کار نتواند طراح گرافیک با تجربه ای را برای خود پیدا نکنند نام تجاری آنها و تمام هزینه های آنها به شدت به هدر خواهد رفت.

فرض کنید یک بنر تبلیغاتی محیطی را به دست یک طراح کم تجربه و بدون دانش بسپارید نتیجه چه می شود.

شما برای اجاره این بنر بر فرض مثال در کمترین قیمت خود بودجه  10 میلیون در نظر نگرفته اید با یک طراحی ضعیف تمام این پول هدر رفته و متضرر نیز خواهید شد زیرا افرادی که این بنر دیده اند شما به چشم یک برند تجاری آماتور و دلخراش خواهند شناخت.

پس بهتر است که به طراحان گرافیک خود اهمیت بیشتری بدهید و سعی نکنید کار آنها بی ارزش جلوه دهید زیرا ندانسته خود نام تجاری خود را خراب کرده اید.که عواقب بسیاری بدی را برای شما در بر خواهد داشت.

در انتخاب طراحان گرافیک خود دقت کنید زیرا که شما را به راحتی میتوانند بدنام کنند. اگر شما قصد ایجاد یک بیزینس چندین چندساله را دارید بایستی این نکات همیشه به یاد داشته باشد.

اگر بازهم به این مورد شک دارید به طرحها و نقش های که بروی اسکناس ها طراحی می شود دقت کنید. این هنر در دنیای اقتصاد از اهمیت زیادی برخوردار است.تمام موسسه ها نیازمند یک هویت بصری هستند.

 

ارزش کار و توانایی های یک طراح گرافیک

متاسفانه در ایران و سایر کشور جهان ارزش اثر هنری طراح گرافیک هیچوقت متناسب با قیمت آن نیست.

میتوان گفت که درآمد طراحان گرافیک در سراسر جهان به نسبت ارزش کاری که انجام می دهند همیشه پایین تر بوده است.

طراحی گرافیک کار نه تنها آسان نیست بلکه بسیار دشوار بوده و نیاز مند دانش زیاد است.

بسیار از افراد غیر متخصص فکر میکنند که  با آموزش نرم افزار ادوبی فتوشاپ و چند محصول دیگر از این کمپانی می توانند قدم به عرصه طراحی گرافیک بگذارند.

این فکر و ایده بسیار خطرناک و هم بسیار نا کارآمد است.زیرا یادگیری یک یا چند ابزار شما را طراح گرافیک نمی کند شما باید هنر و خلاقیت و ایده پرداز باشید.

طراح گرافیک در مرحله اول باید سلیقه و ذوق هنری و خلاقیت بسیار زیادی را داشته باشد و بعد از آن میتواند توانایی های در زمینه های مختلف افزایش دهد.اما  عده ای برعکس عمل میکنند.

ما به عنوان یک شرکت طراحی سایت نیاز به طراحان حرفه ای و خلاق داریم زیرا که نبود این متخصص سبب کاهش کیفیت سایتهای طراحی شده توسط ما میشود.ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.برای اینکه کیفیت محصولات خود را افزایش دهیم به طراحان گرافیک با تجربه نیاز خواهیم داشت.

گرافیک در کوتاه کردن کلام ، سرعت در انتقال مفهوم و جذابیت معنی پیدا میکند .یک طراح گرافیکی باید پاسخگوی نشانه مجموعه با توجه به استراتژی بازار هدف تعیین شده باشد.

این پاسخ حاصل تعامل بین اطلاعات داده شده به طراح وروند بررسی طراحی برای آن اطلاعات توسط گرافیک میباشد.

 

چه زمانی به خدمات گرافیکی نیازمندیم؟

خدمات طراحی گرافیک از ابتدای ترین مراحل شروع هر فعالیت تجارتی آغاز می گردد. یکی از نیازهای حیاتی تمامی کسب و کارهای امروز است زیرا تمام بیزیس ها در قرن 21 بدون طراحی گرافیک معنایی ندارد.

 

خدمات گرافیکی به چه دسته بندی های تقسیم می شوند؟

دسته بندی اول : بخش های اصلی هنر طراحی گرافیک

هنر های بصری

شامل عکاسی تصویر سازی و ادیت عکسها می باشد.

 

تیپوگرافی

تنظیم و ترتیب و طراحی حروف را شامل می شود.

 

صفحه آرایی

ایجاد هارمونی ما بین المان های بصری در صفحه چاپ شده را می گویند.

 

دسته بندی دوم : طبقه بندی های طراحی گرافیک

طبقه بندی های متعدد وجود دارد، ما از این طبقه بندی برای انجام خدمات گرافیکی خود استفاده میکنیم.

 

از آنجایی که تمام کسب و کار ها نیاز به هویت بصری دارند سعی بر آن داشته ایم که این نیاز را برای شما برطرف کنیم.زیرا یافتن و پیدا کردن افراد متخصص در زمینه طراحی گرافیک یک کار بسیار دشوار است و انتخاب نادرست میتواند به نام تجاری شما لطمه وارد کند.

دوست عزیز شما میتوانید از متنوع ترین خدمات طراحی گرافیک ما استفاده کنید در هر قسمت توضیحات آن لحاظ شده است.طراحی برای شما سبب افتخار ماست.

طراحی لوگو، کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت، طراحی تراکت های تبلیغاتی، طراحی بروشور و غیره می باشد.برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو،کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، تراکت و غیره بروی این لینک کلیک کنید