لوگو یک نماد مفهمومی یا Conceptual از مفهوم برند تجاری شما محسوب می شود.همانند هر کشور که یک پرچم دارد کسب و کار شما را به زودی با یک لوگو خواهند شناخت که در واقع به عنوان معرف کسب و کار شما لحاظ می شود.پس بهتر است در طراحی لوگو خود صرفه جویی نکنید و آن را بدون مفهموم انجام ندهید.

پیکج های طراحی تخصصی لوگو تیسان وب

پکیج پایه

طلایی

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 4 اتود
حداکثر تعداد ویرایش 7 ادیت
مدت زمان تحویل 4 روز
پکیج پایه

نقره ای

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 3 اتود
حداکثر تعداد ویرایش 5 ادیت
مدت زمان تحویل 5 روز
پکیج پایه

برنزی

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 2 اتود
حداکثر تعداد ویرایش 3 ادیت
مدت زمان تحویل 7 روز
میخواهم نمونه کارهای بیشتری را ببینم

لوگو چیست؟

یک کشور را با پرچم آن نمایش می دهند فرض کنید پرچم ها وجود نداشت چه اتفاقی می افتاد؟جالبه که به آن فکر کنید.به نتایج جذابی میرسید.

لوگو امضاء برند شما است،

لوگو یک نماد مفهمومی یا Conceptual از مفهوم برند تجاری شما محسوب می شود.همانند هر کشور که یک پرچم دارد کسب و کار شما را به زودی با یک لوگو خواهند شناخت که در واقع به عنوان معرف کسب و کار شما لحاظ می شود.پس بهتر است در طراحی لوگو خود صرفه جویی نکنید و آن را بدون مفهموم انجام ندهید.

در دنیا امروز مدیران ارشد هر حوزه ای پیش از آنکه نام تجاری را ثبت یا طراحی کنند ابتدا به خصوصیات برند تجاری را تعیین می کنند.بعد از تعیین شدن این خصوصیات انتخاب نام برند و طراحی های گوناگون مورد نیاز از جمله طراحی لوگو شروع می شود.

متاسفانه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار فرق لوگو و برند را نمیداند و فکر میکنند برند همان لوگو یا آرم است که این یک اشتباه ناشیانه از جانبه مدیران به حساب می آید.

پس ابتدا نوع تجارت خود را مشخص کنید و سپس خصوصیات برند تجاری خود را تعیین  کنید زیرا با تعیین کردن این خصوصیات مسیر برند سازی و چرخه برند سازی شما مسیر صحیح تری را طی کند و سبب بهبود فرآیند تجاری شما خواهد شد.

انتخاب و طراحی لوگو بدون درک دقیق ,از استراتژی و سیاست های سازمانی کمی دشوار است.برند شما مانند کوه یخی بزرگی است که همه آن دیده نمیشود با تعیین استراتژی های کسب و کار خود به راحتی میتواند نوک این کوه یخ را طراحی کنید.

طراح لوگوی اصولی سریعتر به یادها خواهد ماند.یک لوگوی بدون اصول به راحتی قابل تخریب است و همینطور به سختی بیاد می ماند یا به مشابه آن ایجاد می شود.

 

یک لوگو چه ویژگی های را باید داشته باشد؟

یک لوگو باید ایده را به دنبال خود داشته باشد،به راحتی به یادها بماند و بهتر است به صورت مینیمال طراحی شودزیرا طراحی مینمالیست علاوه بر سادگی در طرح لوگو ,برای به بخاطر ماندن لوگوطراحی شده ,کمک می کند.

 

با انواع لوگو آشنا شوید

لوگوهای تجاری در چند دسته بندی مختلف تقسیم می شوند

 

اولین دسته بندی :

لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری یا علامت نوشته یا Monogram  یا Logotype

لوگو تایپ همانطور که از اسم آن پیدا است تایپ نام تجاری به روش و فونت خاص و با رنگهای مد نظر طراحی می شود.نحوه نوشتن نام بسیار مهم است زیرا که معنا  و مفهوم زیادی را انتقال می دهد.لوگوی کمپانی معروف IBM  لوگو تایپ است.

 

لوگو با حرف تغییر یافته

در این لوگو معمولا از چند حروف نام تجاری برند برای طراحی استفاده می شود و به صورت خاصی طراحی می شود.که بسیار مشابه لوگو تایپ است.در این حالت طراحی معمولا تک حرف اول برند تجاری به صورت ساده لحاظ می شود و خالی از هر گونه مفهموم خاصی است اگر برند سازی به روش اصولی انجام شود در آینده مخاطبین با مشاهده واژه مدنظر نام کامل برند بخاطر می آورند.این نوع لوگوها بسیار اسکیلبل بوده و برای آیکونها به خوبی استفاده می شوند.

 

لوگوی مفهومی

لوگوی مفهمومی سبب می شود که مخاطبین به این لوگو بیشتر توجه کنند و سعی در کنجکاوی برای درک مفهوم این نوع لوگو بکنند.لوگو مفهومی باید ساده باشید و هیچ پیچیدگی را به مخاطبین خود انتقال ندهد.این لوگوها زیباترین لوگوها هستند.این نوع لوگوها باید دو وجه داشته باشند و برای برندهای تجاری چند منظوره کاربرد دارد.

به عکسهای زیر دقت کنید

 

ترکیب لوگوی تایپ با لوگوی مفهومی یا لوگو حرف تغییر یافته

این نوع طراحی لوگو با ترکیب روشهای قبلی طراحی انجام می شود،این نوع لوگو برای کسب و کارهای چند خدماتی کاربرد دارد و از معایب آنها اسکیلبل نیستند که به صورت آیکون برای اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی استفاده شوند.

 

لوگوی داینامیک یا لوگوی پویا

این روش طراحی لوگو به تازگی باب شده است،استفاده از انمیشن در طراحی لوگو که محدودیت های خاص خود را دارد.این نوع لوگوها برای وب برندینگ کاربرد زیادی دارند.این لوگوهای محدودیت های چاپی دارند.

 

دومین دسته بندی : (در حالت عامیانه تر ما سه دسته لوگو داریم)

دسته لوگوهای پیکتوگرام (Pictogram) و مونو گرام (Monogram) همانطور که از نام آن پیدا ست با استفاده از تصاویر یا نمادهای این لوگو طراحی می شود و یا با استفاده از حروف اول نام تجاری و طراحی آن اینکار انجام می شود.

دسته لوگو تایپ که در واقع در این روش طراحی از نام تجاری با تغییر و ایجاد فونت بخصوصی اینکار انجام می شود که روش حالت لوگو بسیار ساده و جذاب است.

دسته ترکیبی در این حالت ترکیب دسته اول و دوم جهت طراحی لوگو انتخاب می شود که اغلب این لوگوهای کاربرد بیشتری دارند و همینطور اثرگذر تر از دسته های دیگر هستند زیرا که همنام تجاری و هم نماد و سمبل لوگو مشخص می شود.

 

مراحل طراحی لوگو در تیسان وب

در مرحله اول

بعد از انتخاب پکیج طراحی لوگو متناسب با نیاز و بودجه خود،کارشناسان طراحی گرافیک تیسان وب در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و زمانی برای یک جسله حضوری هماهنگ می کنند.

 

مرحله دوم

در جلسه حضوری ما در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب میکنند.بعد از مشاورهای تیم طراحی لوگو تیسان وب و مطرح کردن پیشنهادات خود سعی در تشخیص اهداف تجاری شما میکنیم.در این جلسه ما با کسب و کار شما آشنا خواهیم شد و با توجه نوع خدمات یا محصولات شما و تعین نماد یا سیمبل برند شما و انتخاب رنگهای مطابق با سلیقه شما و توضیحات لازم در مورد و پیشنهاد خود را اعلام مینمایند.

 

مرحله سوم

بعد انجام ایده پردازی و مفهموم سازی لوگو شما، اتود های اولیه طرح لوگو شما متناسب با پکیج انتخابی شما به شما عرضه می شود. لوگوی شما به صورت اسکرچ طراحی می شود و رنگهای انتخابی شما در طراحی لحاظ میگردد.

 

مرحله چهارم

در صورت عدم تایید طرح و مطابق با پکیج طراحی انتخابی شما طرح های دیگری را برای شما طراحی می کینم.

 

مرحله پنجم

بعد انتخاب طرح اولیه در صورت لزوم ادیت ها و اصلاحیات مد نظر شما بروی طرح لوگو اعمال می شود و سپس کار مطابق با رنگهای انتخابی و پیشنهادی ما کار طراحی لوگوی شما نهایی می گردد.

 

مرحله ششم

فایل لایه باز به شما تقدیم می شود و کار طراحی لوگوی شما به سرانجام میرسید.

 

چه نکاتی را در طراحی لوگوی شما رعایت می کنیم؟

لوگو بهتر است متناسب با نوع خدمات یا محصولات شما طراحی شود.هر زمینه فعالیت تجاری نیازمند حالت بصری خاص خودش را دارد.

  • به هیچ عنوان لوگی شماماشبه برندهای دیگر طراحی نمی کنیم
  • روانشناسی رنگها در طراحی لوگوی شما رعایت می کنیم
  • به هارمونی رنگها و جذابیت رنگها را در در نظر میگیرم
  • مشتریان هدف در طراحی لوگوی شما لحاظ می گردد
  • کلیات طراح و همخوانی با فرهنگ را در نظر میگیریم
  • مشاوره در انتخاب نماد جهت افزایش فیدبک را به شما تقدیم خواهیم کرد
  • زیباترین طراحی از سمبل یا نماد کسب و کار شما را به شما عرضه خواهیم کرد
  • انتقال احساس اولیه نسبت به برند شما را در نظر میگیریم
  • در انتخاب انواع لوگو به شما مشاوره خواهیم داد
  • مفهوم انتزاعی لوگو شما با اصول طراحی گرافیک و طراحی لوگو ادغام خواهیم کرد
  • بر اساس استراتژی های برند سازی شما لوگو شما طراحی خواهیم کرد
  • قواعد زیبا شناسی در طراحی لوگو شما از جمله روشناسی گشتالت را رعایت خواهیم کرد

 

دوست عزیز تیم طراحی گرافیک تیسان وب با تجربه چندین ساله خود این پیکج های طراحی لوگو برای شما لحاظ کرده است که بتوانید بر اساس نیاز و توان مالی خود در این امر انتخاب کنید.میتوانید با اطمینان کامل بدون هیچ نگرانی امر طراحی لوگو را به ما محول سازید.بعد از درخواست طراحی لوگو تیم طراحی گرافیک ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و مراحل طراحی لوگو شما آغاز میگردد.طراحی لوگوی تجاری شما سبب افتخار ماست.

قیمت طراحی لوگو، لوگو تایپ، لوگوی چندمنظوره همه به صورت پکیج های مناسب به شما ارائه شده است.لوگو نام تجاری شما بهتر است با دقت و کیفیت انجام شود.