1. تیسان وب
  2. همکاری با ما

استخدام در تیسان وب

لطفا برای همکاری این متن را مطالعه کنید

دوست گرامی، ما در سالهای 1401 به دلایل مختلف سعی در جذب اعضاء به صورت ریموت و پروژه ای داریم.اگر شما به دنبال یک کار پاره وقت هستید و یا مایل به همکاری در منزل هستید فرم موجود در این صفحه را پر و قسمت رزومه خود را نیز خالی نگذارید.بعد از ارسال فرم خود ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت

هدف اصلی و نقشه راه

اصلی ترین و بنیادین ترین هدف تمام اعضاء در این خانواده برطرف کردن نیازهای حوزه IT برای تمام مردم و رونق و ارتقاء دادن سطح خدمات رسانی و برطرف کردن و پر کردن خلاء تکنیکی در این حوزه است. عمیقا براین باوریم که زندگی مشتریان‌مان ‌می‌تواند با راه‌حل‌های خلاقانه‌ی ما دلپذیرتر و راحت‌تر شود.

دیدگاه و ارزش های ما

ما در تیسان وب بر این باور هستیم که برای کسب هر موفقیت ابتدا از خودمان شروع کنیم، ما برای موفقیت به یک گروه نیاز نداریم بلکه به یک خانواده نیاز داریم و برای ساختن یک خانواده خوب با هدف عالی تمام تلاش خود را می کنیم.رضایت مندی مشتریان یکی از فاکتورهای اصلی در هر کسب و کاری می باشد و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم ولی در مرحله اول حس رضایت مندی فرد فرد این خانواده برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است، زیرا که در صورت حس ضد انگیزشی هر یک از اعضاء این خانواده امکان به وجود آوردن حس رضایت مشتریان امکان پذیر نیست.بنابر این الویت ما افراد خانواده ماست.زیرا ناکامی هر یک از اعضاء منجر به شکست در آینده نزدیک کل خانواده می شود.

در عصر کنونی سرمایه به تعداد کالاهای انبار شده در سوله ها اطلاق نمی شود بلکه سرمایه به تعداد نیروی انسانی ماهر یک کسب و کار اطلاق می گردد. ما بر این باور هستیم یک عضو خانواده تیسان وب اصلی ترین سرمایه ماست و برای فراهم کردن و شکوفا شدن استعداد های آن فرد همه افراد تمام تلاش خود را خواهند کرد زیرا که موفقیت یکی اعضاء خانواده سبب موفقیت کل خانواده می شود.

تمام اعضاء در محیط کار به ارزش های زیر وفادار هستند :

  • راستی و درستی
  • تعهد و پایبندی
  • سخت‌کوشی
  • خلاقیت و نوآوری
  • احترام و اعتقاد
  • کارگروهی
  • شایسته سالاری

با ما همراه شوید ما این مسیر را خواهیم رفت و به نهایت خواهیم رساند،از همین امروز بروی زندگی دیگران تاثیر بگذارید!

همکاری با تیسان وب
*
*
*
*
 
*