در وردپرس برای هر کسب و کار یک قالب آماده وجود دارد که طراح با توجه به نوع فعالیت تجاری شما قالب ها را انتخاب می کند و به شما پیشنهاد می دهد.

پیکج های طراحی سایت وردپرس تیسان وب

پکیج پایه

طراحی سایت فروشگاهی

این پکیج برای افرادی که می خواهند فروشگاه خود را به صورت آنلاین فعال و فروش اینترنتی داشته باشند مناسب است.

عرضه کنندگان انواع کالا و انواع خدمات و...

انتخاب قالب سایت
هاست (سرور) قابل سفارش
دامین COM (نام سایت) قابل سفارش
دامین IR (نام سایت) رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) یکسال رایگان
طراحی مناسب موبایل (RWD)
سئو اولیه
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 20 روز کاری
پکیج پایه

طراحی سایت شرکتی

برای شما مدیران و مهندسانی که می خواهید کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنید، این پکیج طراحی سایت مناسب شما است.

دفاتر مهندسی، شرکت های بازرگانی و پیمانکاری و ...

انتخاب قالب سایت
‎هاست (سرور) قابل سفارش
دامین COM (نام سایت) قابل سفارش
دامین IR (نام سایت) پنج سال رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) یکسال رایگان
طراحی مناسب موبایل (RWD)
سئو اولیه
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 15 روز کاری
پکیج پایه

طراحی سایت شخصی

اگر کسب و کار شما نوپا است و مایلد که فعالیت خود را به صورت آنلاین گسترش دهید این پکیج طراحی سایت مناسب شما است.

پزشکان، وکلا، هنرمندان و ...

انتخاب قالب سایت
هاست (سرور) قابل سفارش
دامین COM (نام سایت) قابل سفارش
دامین IR (نام سایت) پنج سال رایگان
سامانه پیامکی (پیامک انبوه) یکسال رایگان
طراحی مناسب موبایل (RWD)
سئو اولیه
آموزش کاربری سایت یک جلسه رایگان
مدت زمان انجام کار 10 روز کاری
میخواهم نمونه کارهای بیشتری را ببینم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارها از حالت سنتی به آنلاین تغییر سبک داده اند و از طرف دیگر اکثر افراد تمایل به خرید اینترنتی دارند. با این تفاسیر میتوان نتیجه گرفت که اگر فعالیت تجاری خود را بروز نکنیم محکوم به شکست خواهیم بود.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که ما راحت ترین آن را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

طراحی کردن یک سایت که مختص کار شما است می تواند یک راه حل مناسب برای همراهی با تغییرات دنیای امروز باشد.

به طور کلی طراحی کردن سایت، به دو روش اختصاصی و وردپرس انجام می شود و در این مطلب می خواهیم شما را با طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم پس تا انتها همراه مان باشید.

 

آیا می دانید قالب آماده یا تم چیست؟ 

وردپرس یا همان طراحی سایت با قالب های آماده، یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن یک سایت است. بطور مثال در وردپرس برای هر کسب و کار یک قالب آماده وجود دارد که طراح با توجه به نوع فعالیت تجاری شما قالب ها را انتخاب می کند و به شما پیشنهاد می دهد.

برای درک بیشتر این مطلب می توانیم به این مثال اشاره کنیم. اگر شما یک فروشگاه دارید نیاز به قالب فروشگاهی خواهید داشت که شامل تمامی امکانات یک فروشگاه واقعی می شود.

یا اینکه شما قصد اطلاع رسانی به افراد را دارید پس باید از تم خبری استفاده کنید.

و اگر فقط یک سایت برای مطالب شخصی می خواهید، قالب شخصی وردپرس برای شما گزینه خوبی است.

البته لازم به ذکر است که تم های وردپرس محدود به این موارد نیستند بلکه تنوع بسیار زیادی در آن ها به چشم می خورد که این ویژگی باعث شده که این نوع طراحی سایت طرفداران زیادی داشته باشد.

اما به خاطر داشته باشید که همه قالب ها مناسب نیستند چون دارای مشکلاتی هستند که باعث اخلال در فعالیت سایت شما می شوند به همین دلیل باید از قالب معروف و لایسنس استفاده کنید.

همچنین دانستن این مورد خالی از لطف نیست. اگر در اینترنت جستجو کرده باشید با جملاتی مثل، قالب رایگان یا قالب نال شده برخورد داشته اید.

اکثر افرادی که اطلاعات کافی در زمینه وردپرس ندارند تمایل به استفاده از این نوع تم ها را دارند چون در ظاهر مقرون به صرفه است. اما به نظر شما هر چیز رایگان یا ارزان مناسب است؟

خیر.  به همین دلیل میخواهیم قالب های نال شده یا رایگان را برایتان توضیح دهیم تا دلیل مناسب نبودن آن ها را متوجه شوید.

این نوع قالب ها، ورژن غیرمجاز قالب های پولی هستند که با قیمت بسیار کمتر یا حتی به صورت رایگان در اینترنت قابل دسترسی اند.

همان طور که اشاره کردیم، قالب نامناسب باعث ایجاد مشکل در سایت تان می شود یعنی در رتبه بندی سایت تان از نظر گوگل، تاثیر منفی می گذارد و باعث می شود به رتبه های پایین سقوط کنید.

یا اینکه از نظر امنیت بسیار ضعیف هستند و هکرها به راحتی می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.

نکته مهم دیگری که برای صاحبان سایت بسیار مهم است، به روز رسانی امکانات سایت خود می باشد. که این امکان در قالب های نال و یا رایگان وجود ندارد چون پشتیبانی مناسبی برای آن ها نیست و در نتیجه بعد از گذشت مدتی سایت شما تبدیل به یک سایت قدیمی که همراه با مشکلات زیادی است، خواهد شد.

از طرفی احتمال وجود کد های مخرب در آن ها است که باعث سرقت اطلاعات شما می شود و در نتیجه خسارت جبران ناپذیری به شما وارد می شود که ممکن است مجبور شوید از اول یک سایت دیگر بسازید که این یعنی اتلاف وقت و هزینه شما.

خب برای اینکه در انتخاب قالب سرتان کلاه نرود، حتما به کد لایسنس آن قالب دقت کنید. این کد برای فعال سازی کامل قالب تعریف شده است تا تمامی ویژگی های آن تم برای شما قابل دسترسی باشند و فقط در صورتی که شما آن را خریده باشید این کد را دریافت می کنید. پس در هنگام خرید از پشتیبانی آن تم درباره کد لایسنس سوال کنید.

حتی اگر خواستید پلاگین موردنظر خود را دانلود کنید از سایت رسمی وردپرس استفاده کنید و حتما به میزان دانلود و نصب آن دقت کنید.

 

 راحتی طراحی با وردپرس 

بعد از انتخاب قالب به تغییرات ظاهری سایت می رسیم که طراح به سلیقه شما عکس ها، رنگ ها، نوع منو، نحوه نمایش مطالب و هر چیز دیگر که به ظاهر سایت شما مربوط باشد را درست می کند.

به طور کل کار کردن با وردپرس نیازی به کد نویسی ندارد زیرا طراح فقط از قالبی آماده استفاده می کند و برای انجام تغییرات، فقط با چند کلیک ساده آن ها را انجام می دهد مگر این که امکاناتی خاص مدنظرتان باشد.

این ویژگی، مزایا و معایبی هم دارد که درمطالب بعدی آن ها را برسی خواهیم کرد. 

 

امکانات اصلی در سایت های قالب آماده

 بعد از انجام موارد اصلی در طراحی سایت وردپرسی، طراح باید امکانات مورد نیاز شما را برای سایت پیاده سازی کند که اگر این امکانات در قالب تان نباشد او باید آن ها را کد نویسی کند.

اما این را به خاطر داشته باشید که تمامی امکانات مورد نیاز شما قابل پیاده سازی در این نوع طراحی سایت نیستند چون طراح نمی تواند خارج از چهار چوب قالب برود و این باعث محدود شدن سایت شما در ارائه خدمات به مشتریان می شود.

به یاد داشته باشید که امکانات پایه برای طراحی سایت با قالب آماده، شامل موارد زیر می شود.

  1. داشتن درگاهی مناسب برای انتقال وجه
  2. فرم عضویت برای کاربران در سایت
  3. انجمن حرفه ای برای گفتگو اعضا و تبادل اطلاعات با یک دیگر
  4. ارسال پیام به صورت خودکار برای مدیر سایت و کاربر
  5. امکان پاسخ گویی بصورت 24 ساعته از طریق چت آنلاین
  6. داشتن قسمتی برای اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی
  7. امکان اضافه کردن صفحات مورد نظر شما

 

سئو در سایت های ساخته شده با وردپرس چگونه است؟

مورد دیگری که برای هر سایت بسیار با اهمیت خواهد بود، رتبه بندی از نظر گوگل یا همان سئو سایت است.

این مسئله توسط افزونه های مخصوص سئو در سایت های وردپرسی بسیار راحت شده است.

به گونه ای که  در هر مرحله شما را راهنمایی می کند تا بهترین خروجی را داشته باشید که باعث افزایش رتبه شما در گوگل می شود.

 

ممکن است برایتان سوال شود که افزونه چه کاری انجام می دهد؟ 

اگر بخواهیم خیلی ساده با آن آشنا شویم، افزونه ها امکانات اضافه ای هستند که با دانلود یا خرید آن ها از سایت های معتبر و نصب شان بروی سایت، به ما امکانات بیشتری برای ارائه خدمات می دهند.

این را هم بدانید که اگر افزونه ای نامعتبر را روی سایت خود بار گذاری کنید باعث خرابی سایت تان می شود و ممکن است خسارت جبران ناپذیری به آن وارد شود.

 

پنل مدیریتی بسیار آسان برای مدیر سایت

نکته قابل توجه دیگر که در سایت های قالب آماده وجود دارد، پنل کاربری مدیر سایت است.

در ساخت سایت با وردپرس این مورد بسیار ساده سازی شده است و به راحتی قابل دسترسی می باشد و همین امر باعث می شود که شما بتوانید مطالب و محتوای سایت خودتان را به راحتی کنترل کنید.

 

طراحی سایت توسط قالب آماده گران است؟

خیر. حتی زمانی که از نظر هزینه ها این نوع طراحی سایت را بررسی می کنیم، می بینیم هزینه ساخت اولیه آن بسیار پایین است اما اگر بخواهیم از افزونه هایی که نیاز به خریداری شدن دارند استفاده کنیم ممکن است مجموع هزینه ها افزایش پیدا کنند.

 

بزرگان دنیای وردپرس

 در آخر دانستن این نکته خالی از لطف نیست. در دنیا، کمپانی های معروف زیادی وجود دارند که سایت خود را با وردپرس طراحی کرده اند به طور مثال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. کمپانی بلک بری
  2. سایت مجله نیویورک تایمز
  3. موزیلا
  4. پلی استیشن
  5. سایت سی پنل
  6. شرکت یاهو
  7. کمپانی والتدیزنی

در مجموع برای ورود به دنیای مجازی این نوع طراحی سایت مناسب است اما بعد ها اگر بخواهید سایت تان را گسترش دهید بهتر است از روش طراحی سایت به صورت تخصصی استفاده کنید چون در این روش شما می توانید تمامی ویژگی هایی که مد نظرتان هست را روی سایت خود پیاده کنید و نسبت به رقیبان تان متمایز شوید و نظر مشتریان را به سایت تان جلب کنید که این امر به معنی در آمد بیشتر برای شما است.

 

کلام آخر

اگر تمامی این موارد را کنار هم بگذارید متوجه می شوید که روش طراحی سایت با قالب آماده بسیار متنوع است که باعث می شود.

تیم تیسان وب این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید تا بتوانید خود را با پیشرفت جهان امروز هماهنگ کنید و کسب و کاری موفق داشته باشید. ما در مسیر موفقیت تان مانند دوستی وفا دار در کنارتان خواهیم بود.

در وردپرس برای هر کسب و کار یک قالب آماده وجود دارد که طراح با توجه به نوع فعالیت تجاری شما قالب ها را انتخاب می کند و به شما پیشنهاد می دهد.