گروه تیسان وب شما را در طراحی اپلیکیشن موبایل یاری خواهد کرد،که از تمامی مزایای یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برخوردار شوید،گروه توسعه تیسان وب یکپارچکی بین وب سایت و اپلیکیشن شما را تضمین خواهد کرد.

میخواهم نمونه کارهای بیشتری را ببینم

گروه تیسان وب شما را در طراحی اپلیکیشن موبایل یاری خواهد کرد، که از تمامی مزایای یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برخوردار شوید، گروه توسعه تیسان وب یکپارچگی بین وب سایت و اپلیکیشن شما را تضمین خواهد کرد.

 

طراحی اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن ها در ابتدا جهت سرگرمی کاربران طراحی شده بودند که شامل بازی های متفاوت و ابزارهای ساده ای که اغلب جنبه سرگرمی داشته اند. بعد از گذشت زمان و تغییر نیاز در بازار جهانی، طراحان و توسعه دهندگان اپلیکیشن از استراتژی جدید برای فراهم نمودن نیازهای اولیه مردم مانند حمل و نقل، غذا ، خرید کردن و ... سعی در ایجاد اپلیکیشن های در این راستا کرده اند. این روال در طی گذر زمان بیشتر به چشم می آید، لازم به ذکر است که تقریبا اولین گوشی های لمسی در سال 2007 وارد بازار شده اند در سال 2007 هیچ یک از ابزارهای که در حال حاضر بسیار از ما از آنها استفاده میکنیم مانند اُوبر، اینستاگرام، ایر بی ان بی اپلیکیشن ها کشور عزیزمان ایران دیوار، اسنپ، آچارا، اتاقک و غیره حتی وجود نداشته اند و هر روز این اپلیکیشن های موبایل با برطرف کردن نیازهای دیگری در دنیا به وجود می آید.

امروزه اپلیکیشن ها در همه جا حضور دارند در حیطه ها و عرصه های متنوع در حال فعالیت هستند.

 

انواع طراحی اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن های موبایل به دو صورت طراحی و پیاده سازی می شوند. دسته اول اپلیکیشن های که نیاز به اینترنت ندارند و دسته دوم آنهایی هستند که به اینترنت نیاز دارند.

 

اپلیکیشن ها به طور کلی بروی چه سیستم عامل های اجراء می شوند؟

در ابتدا  گوشی های موبایل فاقد سیستم عامل بوده اند و فقط قابلیت های مانند تماس گرفتن و اس ام اس دادن را داشته اند. بعدها شرکتهای بزرگ اپل و گوگل برای گوشی های هوشمند کنونی سیستم عامل خاص خودشان را پیاده سازی کرده اند.

شرکت اپل سیستم عامل IOS و شرکت گوگل سیستم عاملی تحت عنوان اندروید را روانه بازار کرده اند. این دو سیستم عامل از بارزترین و قوی ترین سیستم عامل های موبایل ها هستند.

اغلب اپلیکیشن ها بیشتر برای این دو سکو طراحی و پیاده سازی می شوند. تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن تیسان وب اپلیکیشن بیزینس شما با استفاده از بروزترین و قوی ترین ابزارهای موجود در بازار و برای هر دو سکو طراحی و پیاده سازی میکند.

 

چه نکاتی که مبحث طراح اپلیکیشن مهم است؟

  • استفاده از فونت های مناسب
  • استفاده از سرور سریع و قوی که سبب لود شدن سریعتر اپلیکیشن می شود
  • ایجاد رابط کاربری آسان و حرفه ای
  • استفاده از تصاویر زیبا متناسب با کسب و کار شما
  • پشتیبانی فنی قوی
  • استفاده از بهترین ابزار متناسب با نیاز اپلیکیشن شما

تمامی موارد بالا همه و همه در طراحی اپلیکیشن شما رعایت خواهد شد.

 

اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل برای صاحبان کسب و کار های مختلف

همانطور که میدانید در سال های اخیر طراحی اپلیکیشن موبایل برای صاحبان کسب و کار به یک موضوع حیاتی تبدیل شده است. طراحی یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود سبب در دسترس بودن شما، برای مشتریان شما میشود و این خود امتیاز بسیار مهمی است. فرض کنید که شما برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کرده اید و خدمات رسانی اینترنتی خود را از طریق سایت آغاز کرده اید. بعد از چند ماه مشتریان شما دائم از شما در مورد اپلیکیشن خدماتی کار شما سوال خواهند کرد. زیرا که مشتریان فعلی اغلب مایل هستند که خدمات خود را از طریق اپلیکیشن ثبت و در خواست کنند. با طراحی یک اپلیکیشن خدمات یا کالاهای شما در دسترس تر خواهد بود.

 

مزیت های طراحی اپلکیشن برای کسب و کار چیست؟ چرا اپلیکیشن بسازم؟

طراحی اپلیکیشن چه مزیت هایی دارد بهتر است آن را مرور کنید که شما از رقبای خود عقب نمانید.

داشتن یک اپلیکیشن برای صاحبان کسب و کار یا افرادی که قصد دارند از اینترنت درآمد داشته باشند بسیار پیشنهاد می شود. داشتن یک اپلیکیشن خیلی بهتر از نداشتن آن است. در زیر به صورت محدود چند مزیت به صورت اجمالی برای شما بررسی کرده ایم.

 

بهبود کارای کسب و کار

با طراحی یک اپلیکیشن شما جنبه های مختلفی برای بهبود کسب و کار خود به وجود می آورید. در واقع طراحی سایت و اپلیکیشن هر دو مکملی است که در وهله اول اعتبار به کسب و کار شما را در دید، مشتریان شما افزایش می دهد و بلکه سبب افزایش فروش خدمات یا محصولات شما می شود. لازم به ذکر است که درآمد های غیر منفعلی را میتوانید از اپلیکیشن خود داشته باشید به عنوان مثال مبحث تبلیغات.

داشتن یک اپلیکیشن برای کسب و کار شما به صورت مشخص بهتر از آن است که شما هیچ اپلیکیشنی نداشته باشید. اپلیکشن ها به راحتی به شبکه های اجتماعی متصل می شوند و محتوای اپلیکیشن شما چه خدمات یا محصولات را راحتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند .همانطور که میدانید شبکه های اجتماعی بسیار باب شده و به شدت رو به رشد هستند. این مزیت میتواند کسب و کار شما را بهبود ببخشد.

داشتن یک اپلیکیشن نه تنها سبب بهبود کسب و کار شما می شود بلکه درآمد شما افزایش خواهد داد.

 

ارتباط بهتر با مشتری و سفارشی سازی بهتر برای مشتریان

در طراحی اپیلیکشن این امکان وجود دارد که اپلیکیشن خود را متناسب با نیاز کاربران طراحی کنید و یکسری قرعه کشی ها و جوایزی بر فرض مثال در نظر بگیرید که سبب افزایش استفاده از اپلیکیشن شما شود.

 

ارسال نوتیفیکیشن به کاربران

با ارسال نوتیفیکیش به کابران اپلیکیشن میتوانید تا چندین درصد نرخ کلیک شدن یا دیده شدن را برای خود به ارمغان بیاورید. زیرا این نوتیفیکشن ها در مارکتینگ کسب و کارها بسیار پر استفاده هستند.

 

استفاده از امکانات موبایل و تبلت ها مانند دوربین، میکروفون و....

در مبحث طراحی سایت، ما بسیار ی از امکانات که در گوشی وجود دارد را نمیتوانیم استفاده کنیم مانند دوربین، NFC، GPS یا میکروفون به عنوان دستگاه ورودی، حسگر اثر انگشت و غیره ولی در اپلیکیشن های موبایل این قابلیت وجود دارد از تمامی امکانات موبایل استفاده کنیم و یک اپلیکیشن خلاقانه ایجاد کنیم. در وب سایت، تیم های طراحی با موانع و کمبود های روبرو هستند اما در طراحی اپلیکیشن های موبایل این امکانات فراهم بوده است.

 

امکان دسترسی آنلاین و آفلاین به خدمات شما

در دنیای دیجیتال مارکتینگ هر خدمات یا فروشی سریعتر رخ دهد مطلوب تر است. مردم دوست دارند سریع به نیاز های خود برسند. با طراحی اپیلیکیش میتوان خدمات و کالاهای خود را سریعتر به دست کاربران برسانید. اپلیکیشن ها میتوانند بسیاری از خدمات و کالاها به صورت آفلاین به دست مشتریان و مخاطبان شما برسانند.

کاربران یا مشتریان شما برای اتصال به سایت شما باید ابتدا مرورگر خود را باز کنند و سپس آدرس سایت شما را وارد کنند و بعد از منتظر ماندن تا لود شدن محتوای سایت شما به آن دسترسی داشته باشند اما در اپلیکیشن ها فقط با یک Tap  ساده  این اتفاق میافتد و کاربر سریعتر به هدف خود میرسید.

 

آزادی در طراحی اپلیکیشن های مختلف

وب سایت ها برای اجراء شدن به مرورگرها نیاز دارند ولی اپلیکیشن ها مستقل اجراء می شوند. اگر تا کنون دقت کرده باشید بسیاری از سایت ها نیاز به استفاده از مرورگر خاصی دارند تا عملکرد صحیحی داشته باشند. این محدودیت در اپلیکیشن ها وجود ندارد.

 

سرعت بیشتر اپلیکیشن نسبت به سایت

اپلیکیشن های موبایل از وب سایت ها بسیار سریعتر هستند معمولا بعد از یکبار لود شدن با کسری از ثانیه، اطلاعات و داده های مورد نیاز خود را از سرور میخوانند و بسیار سریعتر از وب سایت شما عمل میکند.

 

برندینگ

طراحی اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد که ظاهری مشابه به چشم اندازی که برای شرکت خود در نظر گرفته اید ایجاد کنید. زمانی که شما برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن طراحی میکنید نا خودآگاه به افراد این حس را انتقال می دهید که شما یک بیزینس بروز و خلاق هستید.

وقتی یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود طراحی کنید بعد از طی شدن مرحله مارکتینگ و نصب شدن این اپلیکیشن بروی گوشی مشتریان به صورت ناخودآگاه زمانی که کاربران یا مشتریان شما در حال کار کردن با گوشی هستند، اپلیکیشن شما را می بینند و این سبب می شود که کسب و کار شما در ذهن ها بماند. لوگو یا آیکون اپلیکیشن شما به صورت مکرر دیده خواهد شد که خود یک مزیتی رقابتی محسوب میشود و شما از رقیبانی که اپلیکیشن ندارند متمایز نشان داده می شوید.

اپلیکیشن شما مانند وب سایت شما 24/7 آماده خدمات رسانی به مشتریان و مخاطبان شما است.

 

چرا اپلیکیشن ها نیاز به اتصال به اینترنت دارند؟

اغلب اپلیکیشن ها برای انجام یکسری درخواست ها، براساس امکانات، نیاز به دسترسی به اینترنت دارند مانند  پرداخت آنلاین یا ایجاد تغییرات ریل تایم در اپلیکیشن مانند تغییر قیمت کالاها و استفاده از سرویس های مختلف مانند نقشه و .... لازم است که به اینرتنت متصل باشند.

 

هزینه طراحی اپلیکیشن به چه صورت است؟

هزینه های طراحی اپلیکیشن های موبایل به چند عامل بستگی دارد

 

اولین عامل

سکوی اجرایی اپلیکیشن اینکه اپلیکیشن شما برای اندورید طراحی شود یا بروی سیستم عاملIOS  و یا هر دو

 

دومین عامل

پیچیدگی ها و امکانات اپلیکیشن به این معنی که هر چه امکانات بیشتری را برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید به همان نسب قیمت افزایش پیدا می کند

 

سومین عامل

آنلاین یا آفلاین بود اپلیکیشن

 

با در نظر گرفتن این چند عامل قیمت و هزینه اپلیکیشن شما تعیین میگردد.

در اینجا ما چندین پکیج طراحی اپلیکیشن را به شما پیشنهاد داده ایم که گزینه ها و امکانات آن مشخص شده است میتوانید آنها را بررسی کنید و بهتر است قبل از ثبت سفارش و شروع کار با مشاورین ما در ارتباط باشید مشاوره بگیرید.

 

گروه تیسان وب شما را در طراحی اپلیکیشن موبایل یاری خواهد کرد،که از تمامی مزایای یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برخوردار شوید،گروه توسعه تیسان وب یکپارچکی بین وب سایت و اپلیکیشن شما را تضمین خواهد کرد.