1. تیسان وب
  2. طراحی سایت و اپلیکیشن

خدمات طراحی و توسعه تحت وب ما به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای این حوزه را برای شما از مرحله ابتدایی تا مرحله پیشرفته را پوشش دهد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

یکی از اصلی ترین خدمات گروه تیسان وب طراحی سایت های اختصاصی می باشد.ما مراحل طراحی وب سایت شما را از صفر تا صد را بر عهده می گیریم و با کمترین هزینه ممکن و با کیفیت ترین وب سایت را برای شما طراحی خواهیم کرد.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

گروه تیسان وب شما را در طراحی اپلیکیشن موبایل یاری خواهد کرد،که از تمامی مزایای یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برخوردار شوید،گروه توسعه تیسان وب یکپارچکی بین وب سایت و اپلیکیشن شما را تضمین خواهد کرد.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

در وردپرس برای هر کسب و کار یک قالب آماده وجود دارد که طراح با توجه به نوع فعالیت تجاری شما قالب ها را انتخاب می کند و به شما پیشنهاد می دهد.

امروزه اینترنت یکی از قدرتمندترین ابزارهای ساخت بشر در دنیا می باشد و به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی فردی هر انسان تلقی می شود. با همه گیر شدن و رشد روز افزون این ابزار به معنای واقعی کلمه مزایایی بسیاز زیادی برای کسب و کار شما فراهم می کند.

همانطور که میدانید با ظهور علم کامپیوتر دانش انسانها در رشته های مختلف علمی را تا 300 سال از تاریخ ابتدایی خود توسعه و سبب موفقیت های چشم گیری در علوم مختلف تا کنون شده است. این رشد نه تنها در عرصه های علمی تغییراتی ایجاد کرده، بلکه تغییراتی در صنایع مختلف و پیشرفت های در نحوه تجارت ها و کسب و کار ها ایجاد  کرده است.

 

شاید از خود بپرسید چرا باید کسب و کار خود را اینترنتی کنم؟

چرا باید وب سایت و اپلیکیشن کسب و کار خود را ایجاد کنم؟

هفت دلیل که باید طراحی سایت و اپلیکیشن خود را آغاز کنید رابا هم بررسی میکنم.

 

دلیل شماره یک :

همه کسب و کارها  به نحوه ای به سمت اینترنتی شدن حرکت میکنند، شما میتوانید مقاومت کنید و در این مسیر حرکت نکنید ولی رقیبان شما قطعا در این عرصه ورود خواهند کرد، دیر یا زود شما هم مجبور خواهید شد، وگرنه سهم زیادی از بازار کسب و کارتان را از دست خواهید داد. بهتر است هر چه سریعتر وارد این مسیر شوید که موازی با روش های توسعه کسب و کار شما باشد.

 

دلیل شماره دو :

کسب و کار شما به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته در دسترس مشتریان می باشد و دیگر نیازی به استخدام افراد به صورت حضوری نمی باشید، بنابراین با اینترنتی کردن کسب و کار خود شما صاحب یک بزینس 24/7 و آماده خدمات رسانی 365 روز در سال هستید.

 

دلیل شماره سه :

همانطور که قطعا تجربه کرده اید، اگر امروز در خیابان های شهر به دنبال یک کالا بگردید و قصد داشته باشید این کالا را خریداری نمایید، مسلما با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد، هر فروشگاه قیمت متفاوتی را به شما ارائه می دهد و اگر کالای شما خدمات متفاوتی داشته باشد با قیمتهای و تولارنس خیلی متفاوتی روبرو خواهید شد.

چه باید کرد؟

در گذشته می بایستی ساعتها وقت بگذارید به بررسی خدمات و کیفیت کالاها در فروشگاه های متفاوت بررسی کنید تا خرید خود را انجام دهید، چه بسا که در این خرید شاید متضرر می شدید...

نسل کنونی به این شکل خرید نمیکند،آنها ابتدا از اینترنت چندین فروشگاه اینترنتی را بررسی میکنند و کالای مدنظر خود را در چندین فروشگاه اینترنتی مشاهده میکنند یا در اپلیکیشن های متفاوت که قیمت های روز اجناس و کالاها از آنها استعلام میگیرند و سپس خرید خود را به صورت فیزیکی یا اینترنتی انجام میدهند.

در صورتی که شما در زمینه فروش اجناس فعالیت میکنید و فروشگاه اینترنتی خودتان را نداشته باشید، هرگز دیده نخواهیدشد. شاید شما مناسب ترین کالا را با بهترین کیفیت داشته باشید و یا با مناسب ترین قیمت با تولیدی آن کالا در ارتباط باشید و تمام افراد به دنبال این قیمت و یا این کالا خاص باشند ولی فقط افرادی که وارد مغازه شما میشوند از شما خرید میکنند و شما همچنان بی نام و نشان باقی خواهید ماند و مسلما این فرصت از دست خواهید داد.

 

دلیل شماره چهار :

رقیب های شما با طراحی سایت و اپلیکیشن به راحتی از شما پیشه خواهند گرفت، فرض کنید رقیب شما در امسال سایت و اپلیکیشن خود را طراحی کرده است، بعد از پنج سال رقیب شما در چه نقطه ای از پیشرفت کار خود ایستاده است و  شما در چه نقطه ای هستید؟

ساده ترین فاکتور را فقط بررسی میکنیم، رقیب شما فروش اینترنتی دارد ولی شما فروش اینترنتی ندارید زیرا که سایت یا اپلیکیشن را برای بیزینس خود طراحی نکرده اید و وارد دنیا دیجیتال مارکتینگ نشده اید حتی اولین سنگ زیربنایی آن را نگذاشته اید!

 

دلیل شماره پنج :

طراحی سایت و اپلیکیشن نه تنها هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بسیار پر سود برای بیزنس شما محسوب میشود. زیرا هر آنچه در سایت و اپلیکیشن خود سرمایه گذاری میکنید بازگشت پذیر است!

 

دلیل شماره شش :

برای افزایش فروش اینترنتی بیزینس خود ابتدا باید سایت خود را طراحی کنید، زیرا که تمام ترافیکهای تبلیغاتی خود را که در کانال های مختلف ایجاد کرده اید را به این سمت هدایت میکنید.

فرض کنید شما یک بودجه 50 میلیونی برای تبلیغات خود در نظر میگیرید و تمام این بودجه صرف تبلیغات محیطی میکنید مانند اجاره بیلبورد و بنرهای سطح شهر، اگر یکبار اینکار را انجام داده باشید میدانید که فیدبک خوبی خواهید گرفت، این ترافیک یا به زبان ساده تر تمامی افرادی که شما را از طریق این تبلیغات محیطی یافته اند به کجا هدایت میشوند؟ که همیشه به آنها دسترسی داشته باشید؟ و ماکسیمم بهره بردای از بودجه 50 میلیونی تبلیغاتی را بدست آورید؟

همانطور که در سطح شهر بلیبورد های تبلیغاتی که مشاهده میکنید که فقط در انتهای آن یک شماره تلفن یا موبایل درج شده و هیچ آثاری از سایت و شبکه های اجتماعی نیست. البته به ندرت بعضی از شرکتها و صاحبان کسب و کار به روش اشتباه تبلیغ میکنند

بهینه ترین روش این است که مشتریان هدف خود را که با استفاده از این روش تبلیغاتی بدست آورده اید وب سایت شما هدایت شوند. زیرا که سایت شما همیشه پذیرای تمام مخاطبین خواهد بود همانطور که قبل تر گفته شد سایت شما 24 ساعته پذیرای هر مشتریان شما خواهد بود و همچنین این مزیت وجود دارد که در مورد بیزنس شما، حوزه های فعالیتی و تیم شما و غیره بیشتر بدانند.

چگونه هزینه های تبلیغاتی خود را از دست ندهیم؟ این مطلب را پیشنهاد میکنیم که مطالعه کنید چون در هزینه های شما صرفه جویی خواهید شد.

 

دلیل شماره هفت :

طراحی سایت و اپلیکیشن به کسب و کار شما اعتبار بیشتری خواهد داد و یکی از مراحل چرخه برندسازی شما تکمیل میشود.

با طراحی سایت شما میتوانید تمام نمادهای متعدد مرتبط به کار خود را دریافت کنید و سپس تمام جوایز و جشنواره های که شرکت کرده اید لحاظ کنید که این خود سبب اعتماد بیشتر مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه شما شده و اعتماد بیشتر مشتری، نتیجه ای جزء افزایش فروش کالا و خدمات بیشتر نخواهد داشت.

 

تیسان وب چگونه خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را به شما ارائه می دهد؟

پیش از هر چیز بودن در کنار شما و همراهیتان در مسیر پیشرفت کسب و کار و برند سازی شغلیتان و طراحی سایت و اپلیکیشن بیزنس شما سبب افتخار ماست.

میتوانید با خیال راحت این امر را به ما محول سازید زیرا که تیم توسعه تیسان وب از دانش آموختگان و متخصصان این رشته می باشند و این خدمات را کاملا به صورت علمی و تخصصی برای شما انجام خواهند داد و آماده پیاده سازی هر گونه ایده مرتبط با کسب و کار شما هستند و با تجربه چندین ساله آماده و پذیرای پروژه ها و بیزنس های شما می باشد.

برای آشنایی با نحوه انجام خدمات بخش های مجزاء طراحی سایت و بخش پیاده سازی اپلیکیشن های موبایل بهتر است که بخش مد نظر خود را از کاردهای زیر انتخاب نمایید و توضیحات مرتبط با هر یک از خدمات آشنا شوید.

خدمات طراحی و توسعه تحت وب ما به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای این حوزه را برای شما از مرحله ابتدایی تا مرحله پیشرفته را پوشش دهد.