بیلبوردها در واقع بروی سازهای مختلف شهری مانند ساختمان ها،ایستگاه ها مختلف حمل نقل، پلها، زیرگذرها، پلهای عابر پیاده ، بر سر میدان ها و تقاطع ها و غیره با هدف اطلاع رسانی در انواع متنوع مختلف نصب می شوند.طراحی بیلبورد یک هنر برونگراست.

پیکج های طراحی بیلبورد تیسان وب

پکیج پایه

طلایی

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 5 ادیت
تعداد ادیت 3 ادیت
مدت زمان تحویل 10 روز
پکیج پایه

نقره ای

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 2 اتود
تعداد ادیت 3 ادیت
مدت زمان تحویل 7 روز
پکیج پایه

برنزی

تحویل لایه باز PSD
تعداد اتود اولیه 1 اتود
تعداد ادیت 3 ادیت
مدت زمان تحویل 5 روز
میخواهم نمونه کارهای بیشتری را ببینم

کسب و کارهای امروزه نیازمند تبلیغات است بدون تبلیغات هیچ کاری رونق نمی گرد و شما بهترین خدمات یا محصولات را داشته باشید بدون دیده شده ان هرگز نمیتوانید فروش خود را افزایش دهید.در دوره کنونی کسب و کارهای که تبلیغات نمیکنند قطعا محکوم به نابود شدن هستند.

تبلیغات بیلبوردی یک روش تبلیغاتی سنتی محسوب می شود،بهتر است تمام ابزارهای مختلف تبلیغاتی را بررسی و امتحان کرد.

طراحی بیلبورد

بیلبوردها در واقع بروی سازهای مختلف شهری مانند ساختمان ها،ایستگاه ها مختلف حمل نقل، پلها، زیرگذرها، پلهای عابر پیاده ، بر سر میدان ها و تقاطع ها و غیره با هدف اطلاع رسانی در انواع متنوع مختلف نصب می شوند.طراحی بیلبورد یک هنر برونگراست.

تبلیغات بیلبوردی و بنر ها در دسته تبلیغات محیطی قرار میگیرند،بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی بهتر است نه تنها در نقاطی از شهر قرار میگیرند که ترافیک بیشتری را دارند بلکه دید میدانی خوبی را داشته باشند.

اگر قصد دارید برای تبلیغات بیلبوردیی و بنر داشته باشید با اصول طراحی بیلبورد آشنا شوید و تا انتهای مطالب مطالعه کنید و با پیکیج های طراحی بیلبورد ما آشنا شوید.

 

تاریخ رونق بیلبورد

در جنگ جهانی دوم آلمان ها به شدت از این ابزار تبلیغاتی استفاده می کردند.این تبلیغات سبب قدرت گرفتن حزب نازی شده و که در نهایست سبب به وجود آمادن جنگ جهانی دوم شد.بیلبوردها در زمان  جنگ و بعد از جنگ همیشه بکار می آید.

از بیبوردها برای اطلاع رسانی،فرهنگ سازی،اقتصاد و بازرگانی و فروش محصولات و خدمات نقش بسیار زیادی بازی میکنند.بیلبوردها برای کسب کارها کالاها و خدمات میفروشند.از بیلبورد میتوان در جهت ایجاد نیاز در مردم به خدمات و کالای خاص تلاش کرد و بعد از ایجاد این احساس شروع به فروش خدمات و محصولات کرد.

در گذشته ادغام هنر نقاشی و چاپ سبب به وجود آمدن بیلبوردها شد اند.و در چند دهه گذشته ترکیب هنر طراحی و ادغام آن با رایانه سبب بهبود کیفیت تبلیغاتی بروی بیلبوردها شده است.هر روز که می گذرد بیلبوردها سطح شهر ها زیبا و زیبا تر می شوند.این کیفیت را میتوان مدیون طراحان گرافیک و ارتقاء تکنولوژی پرینترها و بهبود کیفیت چاپ در سالهای اخیر دانست.

 

نکاتی که هنگام طراحی بیلبورد باید به یاد داشته باشید

نباید بیلبوردها در مکان های نا مناسب نصب کنیم.بسیار بالا یا بسیار پایین بودن بیلبوردها بدون توجه کردن به میدان دید و زاویه بیلبورد در مکانی که نصب شده و باید با توجه با دید انسان و مسیر حرکت آن متناسب باشد.

مانند تمام روش های تبلیغاتی باید مخاطب خود را در نظر گرفت و خود را به جای آنها قرارداد،علاوه بر در نظر گرفتن زاوایه دید باید دقت داشت که این بیلبورد دور یا نزدیک است یا برای عابرین پیاده طراحی شده است یا برای وسایل نقلیه،نوشته ها تصاویر از این زاویه خوانا است یا خیر و نکات بیشتر

از آنجایی که بیلبورد جهت جلب توجه افراد در نظر گرفته شده است نباید به صورتی باشد که دید مخاطب را در هنگام شب یا سبب حواس پرتی آنها شود زیرا که امکان بروز حادثه وجود دارد.

بسیاری از کمپانی ها در گذشته با استفاده از شب نما بیلبوردهای خود را در جاده ها قرار میدادند در هنگام شب دید راننده کور میکرد و سبب مرگ افراد میشد.که اینگونه تبلیغات در سراسر دنیا حذف شده است.پس به یاد داشته باشید که سبب حواس پرتی مخاطبین نشوید یا با رنگهای تند سبب بروز حادثه شوید.

 

اصول طراحی بیلبورد حرفه ای

در طراحی بیلبورد یا بنر تبلیغاتی خود بیشتر از 6 کلمه استفاده نکنید

معمولا افراد بین 6 تا 10 ثانیه میتوانند بیلبورد شما ببیند پس فقط وقت دارید موضوع و پیام خود را در این بازه زمانی اطلاع رسانی کنید و معمولا این چند کلمه برای انتقال پیام برند استفاده می شود یا نحوه خدمات و محصولات پس وقت ندارید.باید مطلب مورد نظر خود را در این بازه شفاف و جذاب و زیبا جلو دهید که این خود یک هنر است.

 

بیلبورد خود را پیچیده نکنید

بعضی ها سعی در پیچیده کردن بیلبورد خود میکنند که اینکار سبب آن می شود.نبوغ در سادگی است.

 

تعداد بیلبوردها نتیجه بهتری را به ارمغان دارد

هرچه تعداد بیلبوردها بهتر باشد بهتر است،ولی نباید این سبب آن شود که شما به مکان بیلبورد خود دقت نکنید و هزینه ای را از دست بدهید.موفقیت در تعداد است.اگر یکبار تبلیغات بیلبوردی کرده باشید می دانید که بودجه زیادی را باید برای آن صرف کرد.معمولا داشتن 6 الی 7 بیلبورد تاثیر خود را بجا خواهد گذاشت.

موقعیت مکانی هر بیلبورد با نرخ GRP بررسی می شود هرچه این نرخ بالاتر باشد بهتر است.بیلبوردها با GPR  بین صفر تا صد متفاوت هستند.بیلبوردهای با GRP نمره 100 همیشه گران قیمت هستند.

همیشه هنگام تبلغات در شهرهای که نمیشناسید از افراد بومی آنجا سوال کنید منطقه های شهردادری بشناسید و قشرهای مختلف و سطح درآمدهای افراد جامعه در نظر بگیرید زیرا تبلیغات متناسب با مردم شناسی همیشه نتیجه بهتری را در برخواهد داشت.اغلب طراحی ها برای مناطق با درآمد کمتر و با درآمد بیشتر متفاوت باید باشد.

 

در طراحی بیلبورد نباید چیزی را توضیح داد فقط اشاره کنید

نمایش دادن بسیار بهتر از توضیح دادن است،در طراحی بیلبورد باید هر چه سریعتر موضوع و پیام خود را به تصویر بکشید البته به صورت ساده،طراحی بیلبورد خلاقانه سبب انتشار توسط افراد جامعه خواهد شد.

یک مثال ساده در طراحی بیلبورد که در مترو انگلستان زیاد باب شده بود این بود که شلوغی مترو به تصویر میکشید و فردی را نشان میداد که سر آن شبیه به گاو بود که سعی در حول دادن مردم و به زور وارد واگن مترو شدن را به تصویر کشیده بود و در پایین آن هیچ متنی نشان داده نشده بود این طراحی در تمام دنیا توسط رسانه های مختلف منتشر شده بود.

این ایده خلاقانه در فرهنگسازی خیلی موثر واقع شده بود زیرا که شهرداری انگلستان بعدها از این روش جهت فرهنگسازی در فضاء ها و مکانهای مختلف استفاده کرده بود.

 

یک طرح را همه جا استفاده نکنید

لطفا کمی خلاق باشید به حالتهای مختلف طراحی کنید و پیام تجاری خود را با رعایت هارمونی برندینگ به حالتهای متفاوت طراحی کنید و حق انتشار مشابه به این طراح از طراحان خود بگیرید.

 

مشخصات برند خود را بشناسید

قبل از هر کاری که در کسب و کار خود متضرر نشوید اول از همه برند خود را به خوبی بشناسید و خصوصیت های آن تعیین کنید و در نهایت دست به تبلیغات بنری یا بیلبوردی بزنید.

زیر ساخت خود را طی چندین سال بسازید و سپس شروع کنید.محصولات و خدمات خود را به خوبی مشخص کنید سپس تبلیغات محیطی انجام دهید.در غیر اینصورت به شکل یه برند احمق در نظرها به یاد خواهید ماند.

 

نمایش محصولات یا خدمات کار صحیح است

محصولات و خدمات خود را به صورت زیبا بصری کنید و طراحی بنر خود استفاده کنید

 

فونت و اندازه آن را در نظر بگیرید

به نوع فونت و اندازه آن دقت کنید.حالت بصری آن در طول بزرگ بیلبورد یا بنر خود دقت کنید.متناسب بودن فونت با فونت ابزارهای تبلیغاتی دیگر را درنظر بگیرید مانند کارت ویزیت،بورشورها و....

از چند فونت مختلف استفاده نکیند،از یک یا دو فونت استفاده کنید و کار طراحی را تا پایان با همان فونت انجام دهید زیرا استفاده متعدد از فونتها متفاوت سبب بد جلوه کردن بیلبورد یا بنر شما میشود.

 

عکسهای که استفاده میکنید متناسب با برند شما باشد

اگر در سایت خود از عکسهای کارتونی استفاده میکند در طراحی بنر و طراحی بیلبورد خود نیز از همان حالت از عکسها استفاده کنید.تناسب همیشه رعایت کنید.عکسهای انتخابی خود را با رنگهای اصلی لوگوی خود سازگار باشند.

 

رنکهای برند تجاری خود را در طراحی بیلبورد حفظ کنید

 از رنگ های زیادی در طراحی بیلبورد استفاده نکنید فقط از رنگها برند تجاری خود استفاده کنید که معمولا از لوگوی شما نشات میگیرند.از چندین رنگی استفاده نکنید و چشم ببینده را خسته نکنید.به ترکیب رنگها و خوانا بودن متن در متن دقت کنید.مطمئن باشید که بد جلوه نکنند.

بعد از این مراحل چندین بار این طرح بررسی و نظر سنجی کنید به یاد داشته باشید نظرات متفاوتی روبرو خواهید زیرا دیدگاه انسانها نسبت به تبلیغات متفاوت است این تفاوت در بسیاری از پارامترهای مردم شناسی قابل بررسی است.

 

تیم طراحی گرافیک تیسان وب با در نظر گرفتن تمام اصول طراحی بیلبورد کار طراحی بیلبورد شما را طبق اصولها و چک لیستهای مطرح شده و درنظر گرفتن پارامترهای زیبا شناسی توسط متخصصی انجام می دهد و ما حق کپی رایت طرح بیلبورد شما از خود سلب کرده و این اثر مطلقا و قطعا برای شما در نظر گرفته خواهد شد.میتوانید با خیال راحت در زمان مشخص طراحی بیلبورد خلاقانه خود را از ما بخواهید.

در زیر پیکیج های طراحی بیلبورد و بنر ما میتوانید مشاهده می کنید که متناسب با نیاز شما در نظر گرفته شده است.

قیمت طراحی بیلبورد تجاری و پکیج های متنوع طراحی بیلبورد را در اینجا مشاهده کنید. اگر یک بیلبورد حرفه ای نیاز دارید حتما این صفحه مطالعه کنید تا همه چیز را در مورد طراحی بیلبورد بدانید