اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین است.شما میتوانید با تهیه پنل پیامکی شروع به ارسال پیامک به مشتریان هدف خود کنید و همینطوری شروع به ایجاد لیست شماره تلفن های خود کنید.

پیکج های اس ام اس مارکتینگ تیسان وب

پکیج پایه

طلایی

مدت اشتراک مادام العمر
ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر
ارسال بر اساس سن و جنسیت
دفترچه تلفن
ارسال بر اساس مشاغل
ارسال بر اساس نقشه
ارسال پیامک صوتی انبوه
پیامک مناسبتی (تولد)
اتصال به سایت
میزان امکانات فعال پنل 100%
پکیج پایه

نقره ای

مدت اشتراک یکساله
ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر
ارسال بر اساس سن و جنسیت
دفترچه تلفن
ارسال بر اساس مشاغل
ارسال بر اساس نقشه
ارسال پیامک صوتی انبوه
پیامک مناسبتی (تولد)
اتصال به سایت
میزان امکانات فعال پنل 70%
پکیج پایه

برنزی

مدت اشتراک یکساله
ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر
ارسال بر اساس سن و جنسیت
دفترچه تلفن
ارسال بر اساس مشاغل
ارسال بر اساس نقشه
ارسال پیامک صوتی انبوه
پیامک مناسبتی (تولد)
اتصال به سایت
میزان امکانات فعال پنل 40%

اس ام اس مارکتینیگ (SMS Marketing) چیست؟

بازاریابی پیامکی با کمترین هزینه یک روش برای آنلاین مارکتینگ محسوب می شود و همچنین جنبه های مختلفی را در بر دارد. برای انجام صحیح این روش بهتر است یکسری نکات رعایت شود.

در این روش شما شروع به ارسال پیامک های تبریک، جشنواره ها، تخفیف ها و یادآوری ها و غیره می پردازید و سعی در معرفی خدمات و کالاهای خود می کنید. در این روش تبلیغاتی امکان مشخص کردن مشتری هدف فراهم است.

برای انجام بازاریابی پیامکی به چه ابزارهایی نیازمندیم؟

برای انجام اس ام اس مارکتینگ به پیش نیازات زیر نیاز خواهید داشت :

1 – تهیه پنل پیامکی

پنل پیامکی که به اسم های سامانه پیامکی، رسانه های پیامکی و غیره در بازار وجود دارند، که در واقع سامانه ای تحت وب یا اپلیکیشن های متفاوت می باشند که توسط نماینده گان مخابراتی توزیع می شوند، که برای شما امکانات متعددی را فراهم می کنند.

 در اینجا یکسری از امکانات را به صورت مختصر برای شما دوست عزیز نام میبری :

ارسال از روی نقشه (GPS)

ارسال بر اساس کد پستی

ارسال بر اساس منطقه های شهرداری

ارسال از BTS  یا دکل های مخابراتی

ارسال پیام صوتی

ارسال براساس سیم کارت های ایرانسل منطقه ای

ارسال به شماره تلفن های اوپراتور های متفاوت

ارسال به مشاغل مختلف در گروه های مختلف صنفی

ارسال به رده های سنی مختلف

پیامک های یادآوری مانند تاریخ تولد، اقساط و غیره

ایجاد دفتر چه تلفن های نامحدود

پیام های پیش فرض

ایجاد مسابقه، نظر سنجی، منشی عضویت، اخطاریه، تبریکات، اقساط، هدایا، نوبت دهی، صندوق پیشنهادات و انتقادات، کد خوان

قابلیت اتصال به اپلیکیشن و وب سایت شرکت

ارسال از سیم کارت و عبور از بلک لیست

خط تلفن اختصاصی با پیش شماره تهران

 

2 – خرید خطوط تبلیغاتی و خدماتی

بعد از تهیه پنل پیامکی لازم است یکسری خطوط اختصاصی برای خود تهیه کنید. خطوط به دو دسته تبلیغاتی و خدماتی تقسیم می شوند.

با خطوط تبلیغاتی که همانطور از نام آنها پیداست در جهت اهداف تبلیغاتی استفاده می شود، جهت معرفی خدمات یا کالاها شما استفاده می گردد.

خطوط خدماتی، خطوطی هستند که جهت اطلاع رسانی استفاده می شود و نمی توان از این خطوط جهت تبلیغات استفاده کرد بیشتر جهت آگاه سازی مشتریان از رویداد یا رخدادی استفاده می شود که پیام های شما از بلک لیست رد خواهد شد.

هزینه تهیه این خطوط بر اساس تعداد ارقام متغییر است، هرچه تعداد ارقام کمتر باشد خرید این گونه خط ها گرانتر است و هرچه تعداد این ارقام بیشتر باشید مسلما ارزان تر خواهد بود. لازم به ذکر است که خطوط رند و با تعداد ارقام کمتر، برای تبلیغات بهتر می باشد.

می توان خطوط را به دو دسته دیگر تقسیم کرد :

یکسری از خطوط فقط قابلیت ارسال دارند و قابلیت دریافت ندارند.

یکسری از خطوط علاوه بر قابلیت ارسال پیامک، قابلیت دریافت پیامک را نیز دارند.

 

3 – شماره تلفن های مشتریان هدف

بعد از تهیه کردن پنل و شماره خطوط خود جهت ارسال، شما نیاز دارید که شماره تلفن های مشتریان هدف خود را تهیه کنید این کار به روش های مختلفی انجام می شود، بهترین روش این است که لیست شماره تلفن های خود را بسازید، مثال ساده ای را فرض کنید اگر شما یک فروشگاه کوچک و غیر اینترنتی داشته باشید.

برای تهیه لیست مشتریان خود بهتر است که تمامی افرادی که به مغازه شما سر میزنند، شماره تلفن های آنها را دریافت کنید و در پنل پیامکی خود اضافه کنید.

این کار به مرور زمان لیستی چند هزار نفری را شامل می شود که میتوانید در ساده ترین حالت به آنها رخداد های مهم یادآوری کنید.

اینکار سبب وفاداری مشتریان شما به کسب و کار شما می شود.

روش دیگری جهت ایجاد لیست شماره تلفن های مشتریان هدف استفاده از ابزارهای مختلف جهت استخراج شماره تلفن های افراد از شبکه های اجتماعی است.

روش دیگر مراجعه کردن به صنف یا سازمان صنعت و معدن و درخواست جهت دریافت مشاغل می باشد هر چند در این حالت با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود.

 

4 – متن تبلیغاتی موثر کوتاه

بهتر است متن های تبلیغاتی خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و در انتهای آنها لینک سایت یا شبکه های اجتماعی خود را به صورت کوتاه شده با استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک در محتوای پیامکی خود جای دهید که قسمتی از هزینه ای تبلیغاتی خود را به سمت سایت و اپلکیشن خود هدایت کنید که سبب بازگشت هزینه های تبلیغاتی شود.

 

تفاوت پنل های پیامکی

پنل های پیامکی بسیار زیادی وجود دارد، تنها تفاوت آنها در خدمات پس از فروش می باشد، در انتخاب این گونه پنل ها باید نهایت دقت را رعایت کنید. از جنبه های مهم این است که UI کاربر پسندی داشته باشند و همینطور بحث امانت داری نمایندگان در این انتخاب پیش می آید. متاسفانه بسیاری از نمایندگان اطلاعات مهم کاربران خود را به کسب و کارهای دیگر میفروشند.

 

ده مزیت استفاده از تبلیغات پیامکی

تا اینجا به این موضوع پرداختیم که اس ام اس مارکتینگ چیست و چه پیشنیازهایی دارد. حال با هم چند مورد از مزایای این روش را باهم بررسی میکنیم.

 

مزیت شماره یک

با داشتن یک پنل پیامکی شما لیستی از شماره تلفن های تمامی افرادی که از کانال های تبلیغاتی مختلف با کسب و کار شما آشنا شده اند را در یک جا به صورت منسجم در اختیار دارید.

فرض کنید این شماره تلفن های را در یک فایل اکسل نگهداری می کنید و همیشه مجبورید که از آن در چندین سیستم بک آپ داشته باشید و مبحث دیگه همگام سازی این بک آپ ها را در پیش رو دارید ولی با داشتن یک پنل پیامکی تمامی شماره های شما در وب سرور های مختلفی ذخیره شده و این سیستم به صورت روزانه بک آپ گیری می شود.

 

مزیت شماره دو

فرض کنید شما 10 سال در یک نقطه شهر فروشگاه سنتی خود را باز نگه داشته اید حالا مجبور به جابجایی هستید.

تقریبا سرقفلی شما از دست خواهد رفت چرا که مجبورید به جای دیگری نقل مکان کنید و این احتمال وجود دارد که رقیب شما فروشگاه قبلی را اجاره کند و از نام تجاری شما سوء استفاده کند و نام شما را بدنام کند. چه باید کرد.

بهتر نیست تمام شماره تلفن های مشتریان خود را در یک پنل ثبت کنید و در صورت بروز این رخداد مجبور به از دست رفتن مشتریان و از این گونه سوء استفاده ها جلوگیری کنید.

کافی است بعد جابجایی به تمامی مشتریان ده ساله خود پیامک تغییر مکان خود را در چنیدین دوره اعلام کنید.

 

مزیت شما سه

پنل های پیامکی اغلب به سایت ها و اپلیکیشن های شما متصل می شوند. یعنی تعاملاتی که کاربران با سایت و اپلیکیشن شما انجام میدهند مانند اتفاق افتادن یک خرید را به شما و همچنین به مشتری شما اطلاع رسانی می کند.

 

مزیت شماره چهار

گروه تیسان وب نمایندگی رسمی پنل پیامکی مخابرات را به شما تقدیم میکند و همینطور بعد از خرید قراردادی مبتنی بر اصل امانت داری و صداقت را به شما تقدیم خواهیم کرد که تحت هیچ حالتی اطلاعات مشتریان شما در دسترس افراد دیگر قرار نخواهد گرفت.

 

مزیت شماره پنج

انجام اس ام اس مارکتینگ بسیار سریع است و می توان این کار بسیار به سرعت انجام داد و پیشنیازات کمتری در بَر دارد.

 

مزیت شماره شش

سازگاری این روش تبلیغاتی با موبایل، متن شما در گوشی کاربران یا مشتریان شما نمایان می شود، همانطور که میدانید استفاده از موبایل این روزها بسیار همه گیر شده است.

 

مزیت شماره هفتم

اگر شما از جمله طرفدارن محیط زیست هستید این روش آسیب بسیار کمتری به محیط زیست وارد میکند. برای روشن شدن این مزیت تفاوت تبلیغاتی تراکتی و اس ام اس مارکتینگ را مقایسه کنید.

 

مزیت شماره هشتم

ارزان بودن این روش تبلیغاتی سبب شده بسیاری از صاحبان کسب و کار از آن استفاده کنند.

زیرا که بعد از فعال شدن پنل اس ام اس شما میتوانید با کمترین هزینه اینکار را استارت کنید. این روش تبلیغاتی با سایت یا شبکه های اجتماعی مقایسه میکنیم.

برای جذب مشتری از طریق سایت با چندین مرحله روبرو خواهید شد اول از همه طراحی سایت و دوم سئو سازی آن که خود هزینه زیادی از شما در برمیگرد و هم زمان زیادی می برد.

شبکه های اجتماعی نیز به همین صورت باید مراحل جذب مشتریان هدف و تولید محتوای جذاب برای مشتریان را شروع کنید بعد از اینکه میزان طرفداران و دنبال کننده گان شما زیادتر شد، آنگاه تبلیغات شما به صورت گسترده شروع می شود که هزینه این روش با تبلیغات پیامکی قابل قیاس نیست.

 

مزیت شماره نهم

پیامک شما برای یک مدت بروی گوشی مخاطبین شما باقی خواهند ماند و این امکان بیشتر وجود دارد که کاربران مجددا متن شما را ببینند و این خود سبب آگاه سازی و ماندگاری نام تجاری شما خواهد شد.

 

مزیت دهم

پنل های اس ام اس مکررا بروز می شوند و امکانات جدیدی را به شما عرضه می کنند. اگر دقت کنید تا 2 سال پیش ارسال پیام صوتی وجود نداشت، در حال حاضر این امکان وجود دارد.

شرکتهای که از این قابلیت جدید استفاده میکنند حس بروز بودن را به کاربران و مخاطبین خود انتقال می دهند. با داشتن یک پنل پیامکی شما می توانید از آخرین بروزرسانی ها و امکانات برای کسب و کار خود استفاده کنید و یک ذهنیت خوب را به مخاطبین و مشتریان خود انتقال دهید.

 

از کجا پنل پیامکی تهیه کنم؟

همانطور که قبلا گفته شد، نمایندگی های زیادی پنل پیامکی را در بازار عرضه میکنند. خدمات پس فروش در امر خرید پنل پیامکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد و همینطور امانت داری نمایندگی که از آن خریداری می کنید. اغلب کارفرمایان با شک و تردید این کار انجام می دهند و همیشه با نگرانی هایی روبرو هستند.

گروه تیسان وب طی تجربه چند ساله خود نگرانی های شما را درک کرده و برای برطرف کردن این نگرانی کوشیده است.

اصل امانت داری و صداقت و در نظر گرفتن نفع مشتری برای ما از همه چیز ارجعیت دارد و این اطمینان را به شما می دهیم که ما بهترین پنل پیامکی را به شما پیشنهاد میکنیم و به بهترین نحوه ممکن در امر نگهداری و پشتیبانی در خدمت شما خواهیم بود و همینطور آموزش آنلاین یا حضوری را برای شما دوست عزیز فراهم خواهیم کرد و لازم به ذکر است این پنل به صورت سالیانه یا مادام العمر به شما عرضه شود.

 

اس ام اس مارکتینگ یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین است.شما میتوانید با تهیه پنل پیامکی شروع به ارسال پیامک به مشتریان هدف خود کنید.هزینه اس ام اس مارکیتنگ ارزان است و برای برند سازی بسیار مهم است.