1. تیسان وب
  2. نمونه کارها
  3. خدمات طراحی گرافیک

طراحی رابط کاربری سایت

طراحی رابط کاربری سایت
طراحی رابط کاربری سایت یکی از مهمترین بخش های توسعه نرم افزار می باشد.بدون طراحی زیبا محصول نهایی شما فروش زیادی نخواهد داشت.بهتر است که بروی رابط کاربری سایت، اپلیکیشن، نرم افزار و هر محصول کامپیوتری خود کمی تامل کنید و آن را با دقت انجام دهید

طراحی تخصصی لوگو

طراحی تخصصی لوگو
لوگو یک نماد مفهمومی یا Conceptual از مفهوم برند تجاری شما محسوب می شود.همانند هر کشور که یک پرچم دارد کسب و کار شما را به زودی با یک لوگو خواهند شناخت که در واقع به عنوان معرف کسب و کار شما لحاظ می شود.پس بهتر است در طراحی لوگو خود صرفه جویی نکنید و آن را بدون مفهموم انجام ندهید.

طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد
بیلبوردها در واقع بروی سازهای مختلف شهری مانند ساختمان ها،ایستگاه ها مختلف حمل نقل، پلها، زیرگذرها، پلهای عابر پیاده ، بر سر میدان ها و تقاطع ها و غیره با هدف اطلاع رسانی در انواع متنوع مختلف نصب می شوند.طراحی بیلبورد یک هنر برونگراست.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری
در تعیین ست اداری هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد بنا به نیاز کسب و کارهای این اقلام موجود در ست اداری تعیین می شود. امکان دارد بعضی از اقلام حذف یا اضافه شوند. اما در حالت معمول اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، فاکتور، کاردکس، قبض، فرم های داخلی، سی دی، یادادشت ها و غیره می شود.